مزایای شیرآلات توکار کاویان چیست؟
مزایای شیرآلات توکار کاویان چیست؟

شیرآلات توکار به تازگی در ایران نیز محبوبیت پیدا کرده است و برندهای زیادی وارد حوزه تولید این نوع محصولات شده اند. یکی از تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی فعال در این زمینه شیرآلات کاویان هم افزا است. با اینکه کاویان اولین و قدیمی ترین تولیدکننده شیر توکار در ایران نیست اما محصولات این شرکت مزایای منحصر […]

شیرآلات توکار به تازگی در ایران نیز محبوبیت پیدا کرده است و برندهای زیادی وارد حوزه تولید این نوع محصولات شده اند. یکی از تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی فعال در این زمینه شیرآلات کاویان هم افزا است. با اینکه کاویان اولین و قدیمی ترین تولیدکننده شیر توکار در ایران نیست اما محصولات این شرکت مزایای منحصر به فردی دارد که در این مقاله به آن ها پرداخته شده است.

شیرآلات

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات قابل تشخیص نیست. بر خلاف باور عمومی، شیرآلات سبک نیز ممکن است با کیفیت باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

شیرآلات بهداشتی دسته بندی های متنوعی از کلاسیک تا اهرمی، چشمی تا لمسی و … دارد. یکی از مهمترین دسته بندی ها بر اساس محل نصب شیرآلات است که شامل شیرآلات روکار و شیرآلات توکار می شود. شیرآلات روکار بر روی دیوار نصب می شود و نمونه آن همین شیرآلات رایجی است که حتما دوره ای از آن استفاده کرده اید. اما شیرآلات توکار نسل جدیدتر شیرآلات ساختمانی از نظر محل نصب هستند که بخشی از آن پیش از کاشی کاری دیوار و درون دیوار قرار می گیرد و بخش مورد نیاز جهت کنترل جریان آب بر روی دیوار نصب می شود. در بخش شیرآلات می توانید قیمت شیرآلات را در کنار انواع مدل ها مشاهده و مقایسه کنید تا ذهنیت کاملی در مورد انواع شیرآلات به دست آورید.

مزایای شیرآلات توکار کاویان چیست؟

شیرآلات توکار

شیرآلات توکار از انواع شیرآلات مدرن و مینیمال است که طرفداران بسیاری دارد. ساز و کار اصلی شیر توکار مانند بدنه مرکزی، بدنه دایورتر و… در عمق مشخصی از دیوار نصب می شود و تنها بخش قابل مشاهده بر روی دیوار پنل کنترل جریان و دمای آب است. این نوع شیرآلات ساختمانی به انواع شیر روشویی توکار، شیر توالت توکار، شیر حمام توکار و شیر ظرفشویی توکار دسته بندی می شود و در انواع طرح، رنگ و مدل عرضه می گردد. قیمت شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات روکار بالاتر است و نصب آن پیچیده تر، امّا زیبایی بسیاری فراهم می آورد.

به صورت کلی، شیرآلات توکار مزایای بسیاری دارند.‌ اما جدا از قیمت شیرآلات توکار که ممکن است باعث تردید در خرید آن ها شود، بیشترین نگرانی در زمان انتخاب شیرآلات توکار در مورد نشتی و ایراد قطعات درون دیوار و نیاز به شکافتن دیوار جهت تعمیر آن هاست. نمی توان گفت هرگز احتمال بروز اشکال در قطعات داخل دیوار و سیستم لوله کشی وجود ندارد اما احتمال آن بسیار بسیار پایین است. پیش از انجام مرحله کاشی کاری و پایان نصب،‌ بدنه مرکزی،‌ اتصالات و سایر بخش های درون دیوار تحت تست فشار قرار می گیرند تا از عدم چکه سیستم اطمینان حاصل شود. ضمن اینکه کیفیت قطعات درون دیوار نیز به دقت در کارخانه مورد بررسی قرار می گیرد تا مشکلی ایجاد نکند.

مزایای شیرآلات توکار کاویان چیست؟

مهمترین مزایای شیرآلات توکار شرکت کاویان

در حال حاضر شرکت شیرآلات کاویان سه مدل شیرآلات توکار،‌ به نام های لارا، ساتین و نوژا، در سبد محصولات خود دارد. هر سه مدل دارای مزیت های منحصر به فردی هستند که برخی را در محصولات سایر برندها مشاهده نخواهید کرد و یا در محصولات برندهای بسیار معدودی به آن ها پرداخته شده است. علاوه بر کیفیت بالای طراحی مکانیزم و قطعات به کار رفته در ساختار شیر توکار کاویان، سایر مزایای مدل های توکار کاویان عبارتند از:

  • مهمترین مزیت شیرآلات توکار کاویان دارا بودن بدنه مرکزی یونیورسال است. شما با خرید و نصب یک بدنه مرکزی شیرآلات کاویان می توانید بخش های روی دیوار، ‌مانند پنل و دسته اهرمی، را از مدل های متنوع شیرآلات توکار کاویان انتخاب کنید. در حال حاضر، این قابلیت در سایر برندهای شیرآلات توکار بازار وجود ندارد. اگر شما، ‌به هر دلیلی، تمایل به تعویض بخش های روی دیوار با مدلی دیگر، از همان برند، داشته باشید حتما باید بدنه مرکزی داخل دیوار را نیز متناسب با مدل جدید خریداری و نصب کنید. این مزیت به شما کمک می کنید تا امکان تغییر رنگ آبکاری شیرآلات توکار خود را متناسب با تغییرات دکوراسیون یا رنگ سایر لوازم حمام، با کمترین هزینه،‌ داشته باشید.
  • داشتن ست روکار همسان با ست توکار که به شما کمک می کند تا ترکیبی از شیرآلات توکار و روکار از یک ست برای بخش های دلخواه خود در منزل انتخاب کنید.
  • جدا بودن بدنه دایورتر از بدنه مرکزی در شیر دوش توکار کاویان به تنوع چیدمان کمک بسیاری می کند. طراح دکوراسیون و معمار می تواند با توجه به محدودیت های فضا و ترجیح کاربر بهترین چیدمان را به صورت عمودی و یا افقی انجام دهد. معمولاً نصاب ناچار است قطعات مختلف مدل های شیر دوش توکار رایج را،‌ بر حسب فاصله و محدودیت های متصل بودن بدنه و دایورتر در پشت دیوار،‌ نصب کند. اما در شیرآلات توکار کاویان دست نصاب و کاربر برای رسیدن به چیدمان ایده آل خود باز است.
  • جنس بدنه مرکزی و بدنه دایورتر برنج است و این قطعات از میلگرد برنجی و طی فرایند فورج تولید می شوند. بدنه مرکزی و بدنه دایورتر در محصولات شیرآلات کاویان گارانتی مادام العمر دارند.
  • کاورهای برنجی با کیفیت که از میلگرد برنجی، طی فرایند تراش با ماشین آلات CNC، تولید شده اند و استحکام فوق العاده و زیبایی چشمگیری دارند.

مزایای شیرآلات توکار کاویان چیست؟

در این مقاله،‌ بعد از بررسی کوتاه شیرآلات توکار، در مورد مزایای شیرآلات توکار کاویان نسبت به سایر برندها مطالب جامعی آورده شد. در صورتی که در مرحله انتخاب و خرید شیرآلات هستید، حتماً به صورت کامل امکانات و مزایای محصولات هر برند را مطالعه کنید تا به ازای هزینه ای که می کنید بالاترین کارایی و دوام را به دست آورید.

منبع: اطلاعات انلاین