بازگشت امتیازهای کسر شده پرسپولیس و سپاهان با صدور رای کمیته استیناف با حاشیه‌هایی همراه شده است. پس از اعتراض باشگاه استقلال به رای کمیته استیناف که باعث از دست رفتن صدرنشینی تیم جواد نکونام شده حالا سعید دقیقی نیز به این رای واکنش نشان داده است. دقیقی که در این فصل درحالی با تیم […]

بازگشت امتیازهای کسر شده پرسپولیس و سپاهان با صدور رای کمیته استیناف با حاشیه‌هایی همراه شده است.

پس از اعتراض باشگاه استقلال به رای کمیته استیناف که باعث از دست رفتن صدرنشینی تیم جواد نکونام شده حالا سعید دقیقی نیز به این رای واکنش نشان داده است.

دقیقی که در این فصل درحالی با تیم شمس‌آذر از دسته یک به لیگ برتر آمد که در شروع لیگ چند امتیاز از تیمش کسر شده بود و حالا که امتیازهای کسر شده سپاهان و پرسپولیس برگشته دقیقی نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش بازگشت امتیازهای کسر شده شمس‌آذر را درخواست کرد و نوشت: «با کیفیت‌ترین، سالم‌ترین تیم ادوار لیگ یک بدون تقصیر همچنان منفی سه… اگر تخلف انضباطی در بحث فیرپلی مالی تیم‌های کسر شده محرز است چطور کمیته استیناف به بازگشت امتیازات رای داده است… در این جدول اگر تیمی از بحث فیرپلی مالی و سقف بودجه عدول کرده است در واقع در حق بقیه تیم‌ها اجحاف کرده است و ملزوم جریمه. چرا؟ چون در مقام رقابت عادلانه قانون را شکسته است اگر صلاح دیده‌اید برای اینکه جدول یکپارچگی داشته باشد قابل احترام و بجا ولی اینجا جای سوال است که شمس‌آذر بدون اینکه در حق هیچکدام از تیم‌های جدول بالا اجحاف کرده باشد چرا می‌بایست منفی سه ادامه دهد؟ این چه عدالتیست… از ریاست محترم فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته انضباطی  و استیناف خواهشمندیم امتیازات ما را هم برگردانید تا جدول کاملا یکپارچه شود…» 

بیشتر بخوانید: تاج در بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان دخالت داشت؟ / پرده‌برداری عضو کمیته استیناف از رای جنجالی

شاکی جدید به بازگشت امتیازهای پرسپولیس و سپاهان؛ این چه عدالتیست؟

منبع: خبـر ورزشی