لیورپول سال ۲۰۲۳را با پیروزی به پایان رساند
لیورپول سال ۲۰۲۳را با پیروزی به پایان رساند

شاگردان یورگن کلوپ هفته پایانی نیم فصل نخست را با یک پیروزی خارج از خانه مقابل حریفی از پایین جدول پشت سر گذاشتند.

 

به گزارش زیرنویس، شاگردان یورگن کلوپ هفته پایانی نیم فصل نخست را با یک پیروزی خارج از خانه مقابل حریفی از پایین جدول پشت سر گذاشتند.در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس (آخرین هفته از نیم فصل نخست) امروز (سه‌شنبه) ۴ دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها از ساعت ۲۱ به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول میزبان خود برنلی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

داروین نونیس با پاس کودی خاکپو، تنها ۶ دقیقه پس از شروع مسابقه لیورپول را پیش انداخت. لیورپول بعد از این گل تنها ۲ بار دیگر توانست دروازه حریف را باز کند که بار نخست گل به ثمر رسیده توسط هاروی الیوت از سوی VAR مردود اعلام شد. شاگردان یورگن کلوپ چندین و چند موقعیت دیگر گلزنی را هدر دادند تا اینکه در دقیقه ۹۰ دیوگو ژوتا روی یک ضدحمله دومین گل این تیم را به ثمر رساند.

در نهایت تک گل نونیس سبب شد که لیورپول دوازدهمین پیروزی‌اش در فصل جاری لیگ برتر را کسب کند و با ۴۲ امتیاز فعلاً در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. برنلی تحت هدایت وینسنت کمپانی – کاپیتان سابق منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک – نیز با قبول چهاردهمین شکستش در این فصل، با ۱۱ امتیاز در رده نوزدهم و جمع نامزدهای سقوط به دسته پایین‌تر باقی ماند.

منبع: خبـر ورزشی