از مصاحبه رضا درویش، مدیر عامل باشگاه اینطور بر می آید این باشگاه با وجود اینکه از رای صادره از سوی کمیته استیناف منتفع شده است باز هم به آن اعتراض دارد و این به خاطر بازگشت ۴ امتیاز به تیم سپاهان است. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که کسر امتیاز از […]

- پشت پرده اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته استیناف

از مصاحبه رضا درویش، مدیر عامل باشگاه اینطور بر می آید این باشگاه با وجود اینکه از رای صادره از سوی کمیته استیناف منتفع شده است باز هم به آن اعتراض دارد و این به خاطر بازگشت ۴ امتیاز به تیم سپاهان است.

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که کسر امتیاز از تیم پرسپولیس به خاطر سقف قرارداد نبوده است. بر اساس اعلام کمیته انضباطی یک امتیاز کسر شده از تیم پرسپولیس به خاطر برعهده گرفتن مالیات گولسیانی بوده است اما از تیم سپاهان به دلیل عبور از سقف قرارداد ۴ امتیاز کسر شد.

باشگاه پرسپولیس به نظر راضی بود که یک امتیاز کسر شده به جمع امتیازات این تیم بر نگردد اما امتیاز تیم سپاهان هم دست نخورده باقی بماند. یک امتیاز به تیم پرسپولیس برگشت اما ۴ امتیاز هم به مدعی اصلی قهرمانی یعنی سپاهان اضافه شده است و به همین بهانه بار دیگر صدر جدول طلایی شده است.

از سویی باشگاه پرسپولیس همانند باشگاه استقلال می گوید به بهانه رعایت سقف قرارداد نتوانسته بازیکن داخلی و خارجی خوب به خدمت بگیرد و برای حضور شایسته در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود.

بعد از صدور رای از سوی کمیته استیناف پیش بینی می شد تنها باشگاه استقلال به این رای اعتراض کند اما باشگاه پرسپولیس هم به این رای معترض شد و باشگاه شمس آذر قزوین هم درخواست کرده که ۳ امتیاز کسر شده به حساب این تیم برگردد.

منبع: خبـر ورزشی