معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز پنج‌شنبه مجددا با تقویت و شکل‌گیری جریانات سرد شمالی انتظار داریم به‌تدریج از سمت غرب استان شاهد افزایش ابر و وزش باد باشیم که از بعدازظهر با رگبار باران و کاهش دما همراه باشد. احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان اظهار کرد: امروز جو پایداری […]

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز پنج‌شنبه مجددا با تقویت و شکل‌گیری جریانات سرد شمالی انتظار داریم به‌تدریج از سمت غرب استان شاهد افزایش ابر و وزش باد باشیم که از بعدازظهر با رگبار باران و کاهش دما همراه باشد.

احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان اظهار کرد: امروز جو پایداری روی منطقه حاکم است و این وضعیت تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی امروز و فردا چهارشنبه ۶ دی ماه امسال باتوجه به تضعیف جریانات شمالی و شکل‌گیری جریانات جنوبی هوایی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما را در استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به ناپایداری موقتی آسمان مازندران، افزود: روز پنج‌شنبه مجددا با تقویت و شکل‌گیری جریانات سرد شمالی انتظار داریم به‌تدریج از سمت غرب استان شاهد افزایش ابر و وزش باد باشیم که از بعدازظهر با رگبار باران و کاهش دما همراه باشد.

اسدی با بیان اینکه بارش باران تا صبح جمعه در استان ادامه دارد، تصریح کرد: در ارتفاعات هم ابری و مه‌آلود بوده و با بارش برف و باران همراه خواهد بود.

وی یاداور شد: بعدازظهر جمعه مجددا جو پایدار می‌شود و روزهای ابتدایی هفته آینده هم شاهد غالبا آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم بود.

اسدی گفت: دریای مازندران طی امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

فارس

+