به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی البغدادی و مقر تازه تأسیس ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک صهیونیستی کریات شمونه را هدف قرار داده است و از ورود آسیب به این ۲ موضع صهیونیستی اطمینان دارد. حمله به مقر ارتش رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله لبنان با […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی البغدادی و مقر تازه تأسیس ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک صهیونیستی کریات شمونه را هدف قرار داده است و از ورود آسیب به این ۲ موضع صهیونیستی اطمینان دارد.

حمله به مقر ارتش رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله لبنان با یک پهپاد انتحاری انجام شد.

رسانه‌های عبری زبان نیز اذعان کردند که ۹ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه پرتاب موشک ضدزره به سوی روستای «اقرث» در شمال اراضی اشغالی زخمی شده‌اند و جراحت‌های وارده به یکی از نظامیان نیز شدید است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این نظامیان در جریان به عقب‌بردن یکی از نظامیان صهیونیست که با موشک هدایت‌شونده هدف گرفته شده بود، از سمت لبنان هدف قرار داده شده و زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک میس الجبل و منطقه سهل القلیله را بمباران کرد. علاوه بر این پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک خانه در مرکز شهرک میس الجبل و همچنین منطقه سهل القلیله را هدف قرار دادند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک مرکبا را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک بالن جاسوسی را بر فراز شهرک صهیونیستی شلومی در الجلیل غربی به پرواز در آورده است.

کمی پیش‌تر حزب‌الله لبنان اعلام کرده بود که اتاق فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت، تجمع نظامیان صهیونیست در موضع صهیونیستی راهب و اطراف پادگان «دوویو» و همچنین اتاق رصد رویدادها در نزدیک پادگان شومیرا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است. علاوه بر این پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا نیز از سوی حزب‌الله لبنان با موشک برکان هدف گرفته شد.

منبع: مـهر