سرقت اعضای اجساد شهدای فلسطینی
سرقت اعضای اجساد شهدای فلسطینی

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی حرمت و کرامت اجساد ۸۰ شهید را زیر پا گذاشته است.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی حرمت و کرامت اجساد ۸۰ شهید را زیر پا گذاشته و آن‌ها را به صورت مثله شده تحویل داده و اعضای بدن آن‌ها را به سرقت برده است و حتی اسامی شهدا و اماکنی که در جریان جنگ در آنجا بازداشت شده بودند، را هم اعلام نمی‌کند.

رژیم صهیونیستی با حمله به غزه همچنان به تشدید بحران انسانی در این باریکه پرجمعیت ادامه می‌دهد و «فرانچسکا آلبانیز»، گزارش‌گر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین در واکنش به تهدید مقامات این سازمان توسط رژیم صهیونیستی گفته است: حملات بی اساس به سازمان ملل تنها بزدلی اخلاقی را اثبات می‌کند.

آلبانیز در شبکه اجتماعی ایکس به پُست الی کوهن، وزیر امور خارجه اشغالگران قدس مبنی بر رد درخواست روادید یکی از کارمندان سازمان ملل و عدم تمدید اقامت کارمند دیگر، اشاره کرد.

گزارش‌گر سازمان ملل در پاسخ به تهدید الی کوهن اعلام کرد: سازمان ملل به چندین دهه معافیت از مجازات برای نقض قوانین بین المللی توسط اسراییل شامل استعمار سرزمین فلسطین و آوارگی اجباری فلسطینیان متهم شده است.

وی اضافه کرد: این سازمان تضعیف شده است. سازمان ملل اگر می‌خواهد اعتبار خود را حفظ کند، باید اسراییل را پاسخگو کند.

این در حالیست که الی کوهن دیروز اعلام کرد که به یکی از کارمندان خود دستور داده تا اجازه اقامت یکی از کارکنان نهاد زنان سازمان ملل را تمدید نکند و درخواست روادید کارمند دیگری نیز رد شود.

منبع: مـهر