شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در بیانیه‌ای با قدردانی از همت جهادی مدیران فعلی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اجرای طرح عظیم ارزش مالکانه تاکید کرد: حال که این امر مهم یعنی تخصیص ارزش مالکانه به اعضا به مرحله عمل و اجرا در آمده است، تشکل‌های انقلابی فرهنگیان برخود فرض دانسته با تبیین تشریح و […]

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در بیانیه‌ای با قدردانی از همت جهادی مدیران فعلی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اجرای طرح عظیم ارزش مالکانه تاکید کرد: حال که این امر مهم یعنی تخصیص ارزش مالکانه به اعضا به مرحله عمل و اجرا در آمده است، تشکل‌های انقلابی فرهنگیان برخود فرض دانسته با تبیین تشریح و تبلیغ این اقدام مهم از همه دست‌اندرکاران، سیاست‌گذاران و تصمیم گیرندگانی که موجبات امیدواری جامعه معزز فرهنگیان و علی الخصوص بازنشستگان عزیز را فراهم آورده اند تشکر کرد.

در بیانیه این تشکل اصولگرا آمده است:

بسمه تعالی

یکی از اهداف عمده و اساسی تاسیس موسسه صندوق ذخیره فرهنگیا ن برنامه ریزی و طراحی سیاست‌های مالی برای آینده بهتر همکاران محترم فرهنگی به ویژه اندوختن ذخایری است که در ایام بازنشستگی بتوانند از آن بهره‌مند شوند. باعنایت به اینکه در گذشته برخی از مسوولین محترم صندوق علیرغم فراز و نشیب‌هایی که در عملکرد آنان مشهود بود تلاش‌هایی در این زمینه داشته‌اند تا دغدغه‌های همکاران عزیز را در جهت تحقق اهداف موسسه مرتفع نمایند ولی آنطور که انتظار می‌رفت این امر به وقوع

نپیوست.

تخصیص ارزش مالکانه به اعضای صندوق که به تعبیر ساده و قابل فهم آن انتقال مالکیت دارایی‌های صندوق به اعضا در قالب سهام تلقی میشود از موارد مهمی بوده است که از گذشته مسوولین ذیربط پیگیر آن بوده‌اند که به دلایلی اجرای آن محقق نشد. از آنجا که رسالت دولت انقلابی، مستقر برآوردن نیازها و مطالبات اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه فرهیخته فرهنگی است لذا تمامی ارکان دولت و بالاخص وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر صحرایی و مجموعه مدیریتی صندوق تمام همت خود را مصروف داشته تا اهدافی که در گذشته مغفول ماند به منصه ی ظهور برسد. حال که این امر مهم یعنی تخصیص ارزش مالکانه به اعضا با همت جهادی مدیران فعلی مؤسسه به مرحله ی عمل و اجرا در آمده است، تشکل‌های انقلابی فرهنگیان برخود فرض دانسته با تبیین تشریح و تبلیغ این اقدام مهم از همه ی دست اندرکاران. سیاست گذاران و تصمیم گیرندگانی که موجبات امیدواری جامعه معزز فرهنگیان و علی الخصوص بازنشستگان عزیز را فراهم آورده اند تشکر نماید.

اعضای محترم هیات امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیک میدانند انتقال فرهنگ ناب انقلاب اسلامی و منویات بنیانگذار آن خمینی کبیر (ره) و نایب برحقش مقام معظم رهبری به نسل کنونی جز با قلم و قدم معلم میسر نمی باشد لذا با علم به آن در صدد بر آمده اند تا دغدغه های آنان را در جمیع جهات به ویژه در این حوزه مرتفع نمایند.

بنابراین با سپاسگزاری از این اقدام مهم تقاضا داریم با به کارگیری شیوه های اجرایی بهینه در تحقق رسالت خود یعنی حفظ شان و کرامت معلمین به ویژه کاهش دغدغه‌های مادی آنان نیز بیش از پیش کوشا باشند انتظار می‌رود با تبیین شایسته، این عمل شجاعانه به سمع و نظر جامعه فرهنگیان برسد و از طرفی روند طولانی شدن ورود به عرصه بورس را به نحو مقتضی اطلاع رسانی نمایند.

خداوند به توفیقات مؤمنین در جهت خدمت به بندگان خدا بیفزاید.

باسپاس و احترام

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان

 

منبع خبر: رکنـا