آغاز ثبت‌نام نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ از امروز
آغاز ثبت‌نام نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ از امروز

ثبت‌نام چهاردهمین نمایشگاه فناوری‌ ایران نانو آغاز شد و شرکت‌ها می‌توانند تا ۵ شهریورماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش زیرنویس، به نقل از ستاد نانو، ثبت‌نام چهاردهمین نمایشگاه فناوری‌ ایران نانو آغاز شده و تا روز ۵ شهریور ماه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه https://nanoexhibition.ir برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ایران نانو

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ایران نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های ملل و خلیج‌فارس برگزار می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند. از دهم مردادماه امکان جانمایی به صورت آنلاین برای شرکت‌ها فراهم خواهد بود.

تمامی شرکت‌هایی که دارای گواهی‌نانومقیاس هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام در نمایشگاه اقدام کنند، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های بازرگانی نیز امکان ثبت‌نام در نمایشگاه را دارا هستند.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پر رنگ هیات‌های تجاری و شرکت‌های خارجی است. همچنین امکان جانمایی توسط شرکت‌ها براساس میزان فضای مورد نیاز آنها است. در دوره‌های قبلی جانمایی توسط مجری نمایشگاه انجام می‌شد، اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی بر اساس نیاز خود بصورت آنلاین بر روی سایت نمایشگاه اقدام کنند.

امسال حمایت ویژه از شرکت‌های حوزه نانویی دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می‌گیرد و از ۷۰ درصد هزینه تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت مالی برخوردار خواهند بود.

منبع:ایسنا