به گزارش زیرنویس، امروز چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ اراذلی و اوباشی که اقدام به درگیری و تیراندازی عوامل تیراندازی در خانی آباد به صحنه جرم بازگردانده شدند. معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات حادثه تیراندازی به مرکز درمانی در خانی آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو گروه از […]

به گزارش زیرنویس، امروز چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ اراذلی و اوباشی که اقدام به درگیری و تیراندازی عوامل تیراندازی در خانی آباد به صحنه جرم بازگردانده شدند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات حادثه تیراندازی به مرکز درمانی در خانی آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو گروه از اراذل و اوباش جمعا به تعداد ۶ نفر سر کری خوانی و چشم تو چشم شدن در پارک با هم درگیر شده و ۴ نفر از آنها با ضربات قمه و چاقو مصدوم شدند که یکی از آنها که دستش جراحت عمیق داشت و بعداً ۵۰ بخیه خورد از بین اراذل فرار کرد و خودش را به درمانگاه رساند تا درمان شود.

وی ادامه داد: در این حین دو نفر از اراذل گروه مقابل با اسلحه کلاشینکف و سوار بر موتورسیکلت‌ به مقابل درمانگاه آمده و ۶ تیر شلیک کردند که به پنجره و شیشه درمانگاه برخورد کرد.

سرهنگ راستی گفت:همان شب اراذل شناسایی و دستگیر شده و امروز برای بازسازی صحنه جرم آورده شدند.

وی گروه سنی اراذل را از ۱۷ تا ۱۸ سال و نهایت ۲۷ سال عنوان کرد و گفت: این افراد سابقه سرقت و خشونت دارند.

گفتنی است ساعت ۲۰ روز یکشنبه سوم دی ماه دو گروه از اراذل در محله خانی آباد در پی کری خوانی با هم قرار دعوا گذاشته که به تیراندازی با سلاح کلاشینکف و مصدومیت چند نفر از طرفین دعوا منجر شد.

در ادامه یکی از افراد که در درگیری مصدوم شده بود برای درمان و بخیه به یک مرکز درمانی در خانی آباد منتقل شد اما اراذل گروه دیگر با موتور به مقابل درمانگاه آمده و بعد از توقف، اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشینکف کردند که این امر موجب رعب و وحشت اهالی محل و کادر درمان شد.

منبع خبر: رکنـا