رپر معروف امریکایی شهری بزرگتر از پاریس در امارات می‌سازد
رپر معروف امریکایی شهری بزرگتر از پاریس در امارات می‌سازد

کانیه وست، شوهر سابق کیم کارداشیان که چند ماهی است در دبی و عربستان اقامت دارد اعلام کرد قصد دارد شهری بزرگتر از پاریس را در خاورمیانه بسازد.   به گزارش اطلاعات آنلاین، خواننده رپ و غول مد و فشن، برنامه‌های بزرگی برای آینده خود در منطقه تعریف کرده و اکنون در حال کار روی […]

کانیه وست، شوهر سابق کیم کارداشیان که چند ماهی است در دبی و عربستان اقامت دارد اعلام کرد قصد دارد شهری بزرگتر از پاریس را در خاورمیانه بسازد.

شوهر سابق کیم کارداشیان در امارات شهری بزرگتر از پاریس می‌سازد

 

به گزارش اطلاعات آنلاین، خواننده رپ و غول مد و فشن، برنامه‌های بزرگی برای آینده خود در منطقه تعریف کرده و اکنون در حال کار روی ساخت شهری بزرگتر از پاریس در خاورمیانه است تا در ساخت دنیایی جدید مشارکت داشته باشد.

وی پس از جدایی کوتاه از بیانکا دوباره به وی پیوسته و اخیرا آهنگی به نام Vultures منتشر کرده که درباره نارضایتی از فرهنگ و سیاست آمریکا است. کانیه وست در استراحتگاه مجلل بانیان در AlUla در عربستان اقامت گزید و با راه اندازی استودیو موسیقی، آلبوم جدیدش را ساخته است.

رپر آمریکایی از قبل به معماری علاقه داشت و حتی یک مرزعه در وایومینگ خرید و یک بنمای ویژه را در آنجا ساخت، اما مقامات آنجا را تخریب کردند.

در حال حاضر در خاورمیانه شهر‌های رویایی و جاه طلبانه مانند نئوم ۵۰۰ میلیارد دلاری در عربستان و شهر مصدر در ابوظبی دنبال می‌شود و شهری که وی قصد ساختش را دارد، جاه طلبانه و دهان پر کن است که باید دید چه زمانی و کجا ساختش شروع می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین