مودریچ با عربستان هم ردیف رونالدو می شود!
مودریچ با عربستان هم ردیف رونالدو می شود!

خبرنگار ورزشی فارس، ستاره کروات رئال مادرید لوکا مودریچ در آستانه تبدیل شدن به «پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ» با انتقال به لیگ برتر عربستان قرار دارد. بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) شبکه دینفسا سنترال اسپانیا، یک باشگاه سعودی برای جذب کاپیتان رئال مادرید لوکا مودریچ پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی داده است. دستمزد مودریچ در صورت انتقال […]

خبرنگار ورزشی فارس، ستاره کروات رئال مادرید لوکا مودریچ در آستانه تبدیل شدن به «پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ» با انتقال به لیگ برتر عربستان قرار دارد.

بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) شبکه دینفسا سنترال اسپانیا، یک باشگاه سعودی برای جذب کاپیتان رئال مادرید لوکا مودریچ پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی داده است.

دستمزد مودریچ در صورت انتقال به لیگ عربستان دوبرابر دستمزد کریم بنزما و نیمار جونیور (۱۰۰ میلیون یورو در سال) در این کشور خواهد بود و با دستمزد رونالدو گران ترین فوتبالیست تاریخ برابری می کند.

در زیر می توانید بهترین گل های دارنده توپ طلای ۲۰۱۸ را با پیراهن رئال تماشا کنید.

مودریچ در تابستان گذشته به صورت رسمی از سوی باشگاه های بزرگ عربستان مثل الاتحاد، الهلال و النصر پیشنهاد دریافت کرد ولی این ستاره کروات همه این پیشنهادات را رد کرد و ترجیح داد در رئال بماند.

این رسانه اسپانیایی درباره جزئیات پیشنهاد وسوسه برانگیز و نجومی سعودی ها می نویسد که شرط باشگاه عربستانی برای پرداخت دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به مودریچ انتقال این بازیکن در زمستان است و نمی‌خواهند تا پایان قراردادش با رئال در تابستان منتظر بمانند.

پایان پیام/





منبع: فارس