ملی‌پوش وزنه برداری: در خودم می‌بینم مدال المپیک بگیرم
ملی‌پوش وزنه برداری: در خودم می‌بینم مدال المپیک بگیرم

به گزارش زیرنویس، رسول معتمدی در مورد شرایط اردوی تیم ملی وزنه برداری در چالوس گفت: خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی اردوی تیم ملی هم بعد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر در شهر چالوس شروع شد. باید بگویم که از لحاظ کیفیتی اردوی بی نظیری است و همه […]

به گزارش زیرنویس، رسول معتمدی در مورد شرایط اردوی تیم ملی وزنه برداری در چالوس گفت: خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی اردوی تیم ملی هم بعد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر در شهر چالوس شروع شد. باید بگویم که از لحاظ کیفیتی اردوی بی نظیری است و همه چیز در اینجا برای ما فراهم است. این اتفاق را مدیون زحمات مجموعه فدراسیون وزنه برداری هستیم و تشکر ویژه ای می‌کنیم. امیدوارم انشالله ثمر این تلاش ها یک نتیجه خوب در مسابقات آینده باشد.

معتمدی با اشاره به وضعیت خودش عنوان کرد: با توجه به مصدومیتی که داشتم بعد از مرحله بازتوانی و ریکاوری خداروشکر دست به وزنه شدم. بعد از مسابقات جهانی عربستان که به روی تخته رفتم با توجه به شرایط بدنی‌ام عملکرد خوبی داشتم و دارم کم کم به آمادگی مطلوب می‌رسم.

ملی پوش وزنه برداری ادامه داد: تمریناتم را بعد از مسابقات جهانی عربستان در شهرستان پیگیری کردم. بعد از آن اردوی تهران و اردوی الان هم که در چالوس. روند رو به رشدی تا به امروز داشتم ولی نیاز دارم به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم و رکوردهای خوبی بزنم که هم کسب سهمیه باشد و هم در المپیک بتوانم مدال بگیرم. من این توانایی را در خودم می‌بینم. من قبل از مصدومیتم وزنه‌های خوبی در حد المپیک زدم. تمام تلاشم را می‌کنم به لطف خدا و کمک کادر فنی و مجموعه فدراسیون به رکورد های مطلوبم برگردم.

پایان پیام/





منبع: فارس