تیم ملی فوتسال ایران به ویتنام می رود
تیم ملی فوتسال ایران به ویتنام می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتسال ایران ‌که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ آماده می کند، قصد دارد با دعوت از تیم ملی فوتسال  ویتنام و برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه به این کشور سفر کند. تیم ایران باید ۷ فروردین ۱۴۰۳ به ویتنام سفر کرده و در روزهای نهم، […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتسال ایران ‌که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ آماده می کند، قصد دارد با دعوت از تیم ملی فوتسال  ویتنام و برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه به این کشور سفر کند.

تیم ایران باید ۷ فروردین ۱۴۰۳ به ویتنام سفر کرده و در روزهای نهم، دهم و دوازدهم این ماه، سه دیدار تدارکاتی را در قالب یک تورنمنت برگزار کند. در این تورنمنت به جز ویتنامِ میزبان، مراکش و نیوزلند نیز حضور دارند.

مراکش در حال حاضر قهرمان آفریقا است و در سال ۲۰۲۳ نیز از ۲۵ بازی دوستانه آمار ۲۰ برد و ۵ تساوی را ثبت کرده است. تیم ایران در سال گذشته در دیدار فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند به مصاف تیم مراکش رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مراکش‏  به پایان رسید.

تیم نیوزلند دیگر حریف ایران در این تورنمنت نیز حضور خود در جام جهانی ازبکستان را قطعی کرده است. ویتنام هم با حضور سرمربی جدید خود تورنمنت‌های تدارکاتی با کیفیتی را پشت سر گذاشته و حالا خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، آماده می‌کند.

ایران در گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا با کویت، بحرین و افغانستان همگروه است.

ویتنام در گروه A به مصاف تایلند، میانمار و چین می‌رود.

 رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

پایان پیام/





منبع: فارس