الگوبرداری جوکوویچ از اسطوره فوتبال و ادامه ورزش تا ۴۰ سالگی
الگوبرداری جوکوویچ از اسطوره فوتبال و ادامه ورزش تا ۴۰ سالگی

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان قصد ندارد به این زودی ها راکت خود را بیاویزد چون او امیدوار است بتواند با ادامه دوران حرفه‌ای خود پس از تولد ۴۰ سالگی، از تام بردی بازیکن بزرگ فوتبال آمریکایی الگوبرداری کند. تام بردی در سن ۴۵ سالگی از دنیای ورزش خداحافظی کرد.  […]

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان قصد ندارد به این زودی ها راکت خود را بیاویزد چون او امیدوار است بتواند با ادامه دوران حرفه‌ای خود پس از تولد ۴۰ سالگی، از تام بردی بازیکن بزرگ فوتبال آمریکایی الگوبرداری کند. تام بردی در سن ۴۵ سالگی از دنیای ورزش خداحافظی کرد. 

نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان، که برای شروع بیست و دومین فصل خود به عنوان یک تنیسور حرفه‌ای با انجام یک مسابقه نمایشی مقابل کارلوس آلکاراز در ریاض در ۲۸ دسامبر آماده می‌شود، گفت که از بردی چیزهای زیادی یاد گرفته است.

دارنده ۲۴ عنوان قهرمانی گرنداسلم در همین خصوص به خبرنگاران در ریاض، گفت: تام بردی نمونه‌ای عالی از یک قهرمان در ورزش بود. او کسی است که در ورزش فعالیتی طولانی داشته است. 

وی افزود: من شخصاً او را می‌شناسم و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. امیدوارم بتوانم که تا ۴۰ سالگی شاید حتی فراتر از آن تنیس بازی کنم. 

تام بردی در ماه ژوئن در رولان گاروس حضورداشت تا دوستش را در مسابقات آزاد فرانسه ببیند. 

جوکوویچ خاطرنشان کرد: در حال حاضر احساس خوبی دارم و واقعا باکیفیت بازی می کنم. سال ۲۰۲۳ یکی از بهترین فصل‌هایی بود که در زندگی‌ام داشتم پس چرا هنوز عالی بازی می‌کنید متوقف شوید؟ بنابراین من به راهم ادامه می‌دهم و هر سال را یکی یکی می‌گذرانم، ببینم تا کجا پیش می‌روم.

پایان پیام/





منبع: فارس