ژوزه مورایس چند دقیقه پیش از حضور در کنفرانس خبری با خبر مربوط به محرومیت ۶ بازیکن خود برای حضور در بازی روز آینده مواجه شد و به همین دلیل در نشست خبری بسیار عصبانی بود. مورایس حرف‌هایش را با ناامیدی اینطور آغاز کرد: «بازی فردا. یک بازی دیگر از لیگ برتر که قرار بود […]

مورایس .سرمربی سپاهان - اولین ترکش رای خبرساز؛ تهدید مورایس به استعفا/ باید برای زندگی شخصی‌ام تصمیم بگیرم!

ژوزه مورایس چند دقیقه پیش از حضور در کنفرانس خبری با خبر مربوط به محرومیت ۶ بازیکن خود برای حضور در بازی روز آینده مواجه شد و به همین دلیل در نشست خبری بسیار عصبانی بود.

مورایس حرف‌هایش را با ناامیدی اینطور آغاز کرد: «بازی فردا. یک بازی دیگر از لیگ برتر که قرار بود قبلا بازی کنیم. بازی عقب افتاده. فردا می رویم برای این بازی. حریف قابل احترام و حریف خوب. خوشحالم با این تیم قرار است روبرو بشوم.» 

او سپس با اشاره به حکم کمیته انضباطی اضافه کرد: «می‌دانید بنابر دلایلی همین الان قبل از کنفرانس خبری اعلام کردند از یک سری بازیکنانی که داریم نمی‌توانیم استفاده کنیم و یک جورایی من باید بابت زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم.» 

خبرنگاری بلافاصله پرسید این یعنی می‌خواهید استعفا بدهید. مورایس در واکنش گفت: «من گفتم باید برای زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم، چون برای اولین مرتبه در زندگی‌ام است که واضح به تیم آسیب می‌زنند. تصمیمی که می‌شد در آن تاخیر ایجاد شود. می‌توانستیم از قبل مطلع بشویم و چند بازیکن زیر ۱۷ سال بیاوریم به جای افرادی که الان با تیم هستند.» 

مورایس که به شدت عصبی بود از جایش بلند شد و در حالی که نشست خبری را ترک می‌کرد، گفت: «من واقعا نمی‌فهمم چطور فدراسیونی است؟ انگار می‌خواهند ما نباشیم!»

بیشتر بخوانید: ۶ ستاره سپاهان محروم شدند/ ارسال نامه کمیته انضباطی به سازمان لیگ

منبع: خبـر ورزشی