حمله سایبری، تل‌آویو و بخش وسیعی از اسرائیل را در خاموشی فرو برد
حمله سایبری، تل‌آویو و بخش وسیعی از اسرائیل را در خاموشی فرو برد

اطلاعات نوشت: بر اساس این گزارش بخش‌های وسیعی از تل‌آویو، الجلیل، صفد، حیفا، عسقلان، اشدود، نتانیا و دیمونا  در خاموشی فرورفتند. به‌گفته منابع صهیونیستی با اینکه دلیل و جزئیاتی از این قطعی برق گسترده مشخص نیست، اما احتمال حمله سایبری درحال بررسی است. تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که سراسر فلسطین اشغالی دچار قطعی […]

- حمله سایبری، تل‌آویو و بخش وسیعی از اسرائیل را در خاموشی فرو برد

اطلاعات نوشت: بر اساس این گزارش بخش‌های وسیعی از تل‌آویو، الجلیل، صفد، حیفا، عسقلان، اشدود، نتانیا و دیمونا  در خاموشی فرورفتند.

به‌گفته منابع صهیونیستی با اینکه دلیل و جزئیاتی از این قطعی برق گسترده مشخص نیست، اما احتمال حمله سایبری درحال بررسی است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که سراسر فلسطین اشغالی دچار قطعی گسترده برق شد و صهیونیست‌ها در حال تجربه «دوران عصر حجر» هستند.

دقایقی بعد مدیرعامل شرکت برق رژیم صهیونیستی مدعی شد که دلیل این خاموشی، خارج‌شدن دو واحد تولید برق در ایستگاه رابین و اشکول از مدار بود که علت آن مشخص نیست.

شرکت برق رژیم اشغالگر قدس هم ضمن اشاره به تحت تأثیر قرار گرفتن حداقل ۱۵۰ هزار مشترک در سراسر اسرائیل، مدعی شد که نقص فنی در نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی دلیل قطعی برق بود.

 در رویدادی دیگر منابع خبری از وقوع انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو پایتخت هند خبر دادند. همزمان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که در این انفجار کسی زخمی نشد و این انفجار در فاصله ۱۰۰ متری ساختمان سفارت رخ داد. این در حالی است که پلیس دهلی‌نو گفت با وجود جستجوی زیاد، هنوز نشانه‌ای از وقوع این حادثه به دست نیامده  است.

منبع: اطلاعات انلاین