به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم گردهمایی نوآوری‌های ورزشی کشور در ابتدا درگذشت ملیکا محمدی، فوتبالیست ارزنده با اخلاق تیم ملی فوتبال بانوان را به جامعه فوتبال، خانواده و همه کسانی که در این مدت در کنار او بودند تسلیت گفت. وی ادامه داد: برای جلسه […]

- برای توسعه ورزش باید فناوری علم را جدی بگیریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم گردهمایی نوآوری‌های ورزشی کشور در ابتدا درگذشت ملیکا محمدی، فوتبالیست ارزنده با اخلاق تیم ملی فوتبال بانوان را به جامعه فوتبال، خانواده و همه کسانی که در این مدت در کنار او بودند تسلیت گفت.

وی ادامه داد: برای جلسه امروز تشکر ویژه‌ای از مسئولین فدراسیون ووشو دارم. برای توسعه ورزش باید فناوری علم را جدی بگیریم. هوش مصنوعی مکمل ضروری برای ورزش است. ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بدون استفاده از علم نوین امکان پذیر نخواهد بود. کشور‌های دنیا با سرعت بالا از این فناوری استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی و فناوری می‌تواند در تحلیل، بررسی از ورزشکار تیم حریف، آنالیز و نداشته باشیم، هر چقدر مربی خوبی داشته باشیم، اما اگر فناوری را نداشته باشیم، با مشکل مواجه می‌شویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون در پلتفرم فیفا ایران با همه مشکلاتی که داشت توانست این کار مهم را انجام دهد و برای توسعه در آینده نزدیک بیشتر گام خواهیم برداشت. بر همین اساس دو فدراسیون در کنار هم قرار گرفتیم تا کار علمی را در دست بگیریم. این امر نشان می‌دهد در حوزه علمی برای پیشرفت کشور گام برمی داریم. فدراسیون فوتبال پیش قدم خواهد بود و در کنار وزارت ورزش و سایر فدراسیون‌ها گام برخواهیم داشت تا در امر توسعه در مسیر موفقیت گام برداریم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا