وحشت صهیونیست‌ها از سیلی سخت ایران / اسرائیل از ۷ جبهه هدف قرار گرفته است
وحشت صهیونیست‌ها از سیلی سخت ایران / اسرائیل از ۷ جبهه هدف قرار گرفته است

اطلاعات نوشت: وزیر جنگ اسرائیل گفت: اینجا با صریح‌ترین شیوه ممکن می گویم هر کس علیه ما کار کند، هدف بالقوه ما خواهد بود و هیچ کس مصونیت ندارد. گالانت در بخش دیگری از اظهاراتش تلاش کرد جنایت‌های اسرائیل در غزه را توجیه کند و ادعا کرد: ما به صورت بی‌رحمانه و وحشیانه‌ای مورد حمله قرار […]

- وحشت صهیونیست‌ها از سیلی سخت ایران / اسرائیل از ۷ جبهه هدف قرار گرفته است

اطلاعات نوشت: وزیر جنگ اسرائیل گفت: اینجا با صریح‌ترین شیوه ممکن می گویم هر کس علیه ما کار کند، هدف بالقوه ما خواهد بود و هیچ کس مصونیت ندارد.

گالانت در بخش دیگری از اظهاراتش تلاش کرد جنایت‌های اسرائیل در غزه را توجیه کند و ادعا کرد: ما به صورت بی‌رحمانه و وحشیانه‌ای مورد حمله قرار می‌گیریم تا از زندگی کردن در اینجا منصرف شویم اما باید این را روشن کنم که هر کس این کار را انجام می‌دهد محکوم به نابودی است.
 «ایلات» درآستانه فروپاشی

یک رسانه عبری در گزارشی اعلام کرد که شهر بندری و اقتصادی «ایلات» در جنوب اسرائیل که حمل و نقل دریایی رژیم صهیونیستی از طریق آن انجام می‌شود، در نتیجه محاصره دریایی توسط ارتش یمن، درحال فروپاشی است.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» افزود: پایه اقتصاد ایلات، گردشگری است و با این وجود ۱۵ هزار کارمند هتل‌ در شهر بندری ایلات در میان بی‌تفاوتی تصمیم گیرندگان در اسرائیل نسبت به فروپاشی این شهر، از کار اخراج خواهند شد. «الی لانکری» شهردار ایلات، داده‌های نگران‌کننده‌ای را در این باره ارائه کرد و گفت فروش فروشگاه‌ها در ایلات طی ماه جاری میلادی حدود ۳۵ درصد کاهش یافته است و این اتفاق رسیدگی به وضعیت ایلات را ضروری می‌کند. لانکری همچنین هشدار داد که هتل‌های این شهر بندری به زودی تعطیل خواهند شد و نرخ بیکاری به ۵۰ تا ۶۰ درصد خواهد رسید. 

«موشه گافنی» رئیس کمیته مالی کنست نیز با اشاره به وضعیت نامناسب شهر ایلات گفت: از نظر جغرافیایی، ایلات در یک مکان دورافتاده قرار دارد و حقیقت این است که ایلات از نظر اقتصادی در حال فروپاشی است.

در خبری دیگر سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات علیه کشتیهای عازم اسرائیل و حمله پهپادی به منطقه ایلات خبر داد که در حمایت از ملت فلسطین صورت می‌گیرد.

سرتیپ یحیی سریع گفت: پس از سه بار اخطار، کشتی تجاری «ام اس سی یونایتد» را با موشک هدف قرار دادیم. وی افزود، نیروهای مسلح یمن همچنین منطقه «ام الرشراش» (ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی و چند منطقه دیگر اسرائیل را با پهپاد هدف قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این عملیاتها در حمایت از ملت فلسطین است، تأکید کرد: عملیاتهای ما علیه کشتیهای اسرائیلی یا کشتیهای عازم بندرهای فلسطین اشغالی تا زمانی ادامه دارد که دارو و غذا وارد نوار غزه شود.

در این حال فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا (سنتکام) مدعی شد که ۱۲ فروند پهپاد تهاجمی و سه موشک بالستیک ضدکشتی را در جنوب دریای سرخ رهگیری کرد. سنتکام افزود، ناوشکن «یو.اس.اس لابون» و جنگنده‌های «اف-۱۸» ارتش آمریکا طی روز گذشته به ساقط کردن پهپادها و موشک‌های شلیک‌شده از یمن مشغول بودند.

 جنگ غزه طولانی است

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به پیچیده بودن شرایط جنگ غزه، گفت که این جنگ چند ماه دیگر ادامه خواهد یافت زیرا در پیچیده‌ترین اوضاع در حال جنگ هستیم و ما راه حل‌های جادویی برای نابودی حماس نداریم.

وی با ادعای نزدیک شدن به نابودی حماس در شمال غزه گفت که این جنگ چند ماه دیگر ادامه خواهد داشت و از روش‌های مختلف برای برچیدن حماس استفاده خواهد شد.هالوی ادعا کرد نیروهای اسرائیلی بسیار مصمم هستند، هرچند که اسرائیل هیچ راه‌حل جادویی یا میان‌بری برای انهدام یک سازمان تروریستی به جز نبرد مستمر و مصمم ندارد و سرانجام چه یک هفته یا چند ماه، به فرماندهی حماس دست خواهد یافت.

در چنین شرایطی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد دولت پاریس از اطلاعیه تل‌آویو مبنی بر اینکه حملات به نوار غزه را تشدید و جنگ با جنبش حماس را متوقف نمی‌کند، شدیداً نگران است. وزارت خارجه فرانسه طی بیانیه‌ای گفت ما بار دیگر بر درخواست خود برای توقف فوری درگیری‌ها که به آتش‌بس دائمی منتهی شود، تاکید کرده و بمباران سیستماتیک غزه که منجر به کشته‌شدن تعداد زیادی غیرنظامی در روزهای اخیر شده را 
محکوم می‌کنیم.

منبع: اطلاعات انلاین