به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران با نام مجموعه ورزشی شهید دستجردی امروز (دوشنبه) در منطقه شادآباد تهران با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، منصور برزگر، ابراهیم جوادی، علی‌اکبر حیدری، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، علیرضا رضایی، مهدی علیاری، بهروز حضرتی‌پور، سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی […]

- امیدوارم بازسازی سالن‌های کشتی به پرورش قهرمانان منجر شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران با نام مجموعه ورزشی شهید دستجردی امروز (دوشنبه) در منطقه شادآباد تهران با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، منصور برزگر، ابراهیم جوادی، علی‌اکبر حیدری، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، علیرضا رضایی، مهدی علیاری، بهروز حضرتی‌پور، سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی و حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افتتاح شد.

بنا بر اعلام فدراسیون کشتی این سالن پس از رایزنی رئیس فدراسیون با علیرضا زاکانی شهردار تهران در اختیار این فدراسیون قرار گرفت و بازسازی شد. این دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران است و بنا به اعلام علیرضا دبیر فدراسیون برنامه دارد که پنج پایگاه قهرمانی را در شهر تهران افتتاح کند.

مهدی چمران یکی از میهمانان این مراسم بود. وی در خصوص تلاش فدراسیون برای بازسازی این سالن گفت: با همت فدراسیون کشتی سالن بسیار زیبا برای جوانان و نوجوانان آراسته و بازسازی شد و این مایه خوشحالی است. پس از ورود به این سالن حقیقتا یاد شهدای غزه و نوجوانان و جوانان آن‌ها افتادم که تحت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند و هر لحظه تعداد زیادی از آن‌ها شهید می‌شوند. از خدا می‌خواهم بساط این حکومت ظلم را از همه دنیا برچیند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص همکاری شهرداری تهران بزرگ با فدراسیون کشتی گفت: بازسازی و مرمت سالن یک کار بسیار ماندگار است و باید از شهردای تهران، سازمان ورزش شهرداری و بیش از همه از دوست عزیزم علیرضا دبیر به دلیل افتتاح این پایگاه قهرمانی برای کشتی تهران تشکر می‌کنم. دبیر چند دوره با من در شورای شهر بود. او علاقه خودش را به کشتی، ورزش و کار نشان داد و خاطره خوبی را در شورای شهر از خودش بر جاگذاشت.

چمران با اشاره به اهمیت کشتی در ورزش ایران افزود: کشتی در این چند سال در همه رده‌ها توانسته جایگاه بالایی را کسب کند. این رشته نیاز به حمایت دارد و به طور قطع با افزایش سالن‌های کشتی در تهران، شاهد ادامه این افتخارآفرینی‌ها خواهیم بود. ما همیشه به کشتی افتخار کرده‌ایم، به تختی و زند و دیگر بزرگان کشتی افتخار کردیم و بالیدیم.

وی این را هم گفت: هر چقدر که به کشتی برسیم قطعا در سایر رشته‌ها هم موفقیت‌ها بیشتر خواهد شد.

چمران در خصوص بازسازی سالن‌های کشتی استان تهران نیز گفت: این اقدامات کار‌های مهم و ماندگاری به شمار می‌رود و امیدوارم از دل همین محله با ساخت این سالن شاهد ظهور قهرمانان بزرگی در میادین بین‌المللی برای کشتی ایران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا