خبر خوشحال کننده پادشاه برای رئال
خبر خوشحال کننده پادشاه برای رئال

خبرنگار ورزشی فارس، پرافتخارترین مربی باشگاهی دنیا تصمیم به ماندن در رئال مادرید در فصل آینده گرفت و قید رفتن به تیم ملی برزیل را زده است. بر اساس گزارش نشریه آس مادرید، کارلتو به همسر و پسرش اعلام کرده که می خواهد در فصل آینده قراردادش را تمدید کند چون در فضای برنابئو راحت […]

خبرنگار ورزشی فارس، پرافتخارترین مربی باشگاهی دنیا تصمیم به ماندن در رئال مادرید در فصل آینده گرفت و قید رفتن به تیم ملی برزیل را زده است.

بر اساس گزارش نشریه آس مادرید، کارلتو به همسر و پسرش اعلام کرده که می خواهد در فصل آینده قراردادش را تمدید کند چون در فضای برنابئو راحت است و می تواند به موفقیت هایش ادامه دهد.

آنچلوتی در سال ۲۰۲۱ هدایت رئال را برعهده گرفت و جانشین زیدان شد. سرمربی ایتالیایی در این مدت کوتاه ۳ قهرمانی(لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی) کسب کرد.

آنچلوتی با ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پرافتخارترین مربی باشگاهی دنیا شناخته می شود و به او لقب «پادشاه» اروپا دادند. در زیر می توانید لحظات جالب سرمربی ایتالیایی با رئال را تماشا کنید.

فدراسیون فوتبال برزیل ۶ ماه پیش با کارلتو مذاکره کرد و با سرمربی رئال به توافق رسید تا هدایت تیم ملی برزیل را در مسابقات کوپا آمریکا پیش رو به دست بگیرد. سرمربی ایتالیایی قرار بود در پایان فصل از رئال جدا شود و به برزیل برود.

نشریه آس می نویسد که دلیل اصلی تغییر موضع آنچلوتی درباره دست رد به پیشنهاد برزیل و ماندن به رئال این است که رئیس فدراسیون فوتبال برزیل اخیرا از سوی دادگاه برزیل برکنار شد و فیفا به خاطر برکنار شدن این مسئول فوتبالی دولت این کشور را تهدید کرده تا تیم ملی برزیل را به حالت تعلیق درآورد.

پایان پیام/





منبع: فارس