چگونه دانشجویان اتباع شناسه یکتا بگیرند؟ 
چگونه دانشجویان اتباع شناسه یکتا بگیرند؟ 

  به گزارش اطلاعات آنلاین، حسین شرافتی‌راد، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اتباع دانشجو می‌بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات به سامانه سهما مراجعه کنند. وی افزود: ساماندهی اتباع خارجی مجاز کشور در سایر حوزه‌ها توسط سازمان ملی مهاجرت در حال انجام است و در این راستا […]

- چگونه دانشجویان اتباع شناسه یکتا بگیرند؟ 

 

به گزارش اطلاعات آنلاین، حسین شرافتی‌راد، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اتباع دانشجو می‌بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات به سامانه سهما مراجعه کنند.

وی افزود: ساماندهی اتباع خارجی مجاز کشور در سایر حوزه‌ها توسط سازمان ملی مهاجرت در حال انجام است و در این راستا یکی از حوزه‌های ساماندهی حوزه دانشجویی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه‌هاست، دانشجویان می‌بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی افزود: دانشجویانی که قبلاً موفق به دریافت شناسه یکتا شده‌اند، در زیرسامانه دانشجویی سامانه سهما نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نمایند. هم چنین دانشجویانی که شناسه یکتا ندارند نیز باید در سامانه سهما قسمت فاقدین شناسه اطلاعات اولیه را ثبت و بعد از آن با مراجعه به اداره کل اتباع خارجی استان‌ها یا دفاتر خدمات اقامت و اشتغال، شناسه یکتا دریافت کرده و مجدداً با شناسه ثبت‌نام نمایند.

منبع: اطلاعات انلاین