سپاهان مقابل گران ترین تیم تاریخ آسیا
سپاهان مقابل گران ترین تیم تاریخ آسیا

خبرنگار ورزشی فارس، پرافتخارترین باشگاه آسیا الهلال عربستان قرعه سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ شد. الهلال با ۴ قهرمانی در آسیا رکورددار است. باشگاه متمول شهر ریاض در تابستان گذشته بعد از چلسی که ۴۵۲ میلیون پوند در نقل و انتقالات برای خرید بازیکن صرف کرده در رده دوم ولخرج […]

خبرنگار ورزشی فارس، پرافتخارترین باشگاه آسیا الهلال عربستان قرعه سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ شد.

الهلال با ۴ قهرمانی در آسیا رکورددار است. باشگاه متمول شهر ریاض در تابستان گذشته بعد از چلسی که ۴۵۲ میلیون پوند در نقل و انتقالات برای خرید بازیکن صرف کرده در رده دوم ولخرج ترین باشگاه فوتبال دنیا قرار گرفت.

نیمار جونیور، کالیدو کولیبالی، نوس، ساویچ، مالکوم و میتروویچ ستاره های سرشناس الهلال به شمار می آیند. ستاره برزیلی به دلیل پاره شدن رباط صلیبی ۱۰ ماه از میادین دور است و در بازی با سپاهان غایب خواهد بود.

الهلال مرد سال ۲۰۲۳ فوتبال آسیا یعنی سالم الدوسری را هم در ترکیبش دارد.

- سپاهان مقابل گران ترین تیم تاریخ آسیا

تیم فوتبال سپاهان در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون ۲۸ بار برابر رقبایی از کشور عربستان قرار گرفته است که عملکردش در این دیدارها ۱۱ پیروزی، ۱۱ شکست و ۶ تساوی بوده است.

بر اساس گزارش سایت ترانسفر مارکت الهلال عربستان با ارزش ۲۲۲ میلیون یورو «گران ترن تیم تاریخ فوتبال آسیا» است چون پیش از این ارزش هیچ تیم فوتبالی در آسیا بیش از ۲۰۰ میلیون یورو نبوده است.

پایان پیام/





منبع: فارس