در سال ۲۰۲۲، موتورولا چندین گوشی برای چین و بازارهای دیگر عرضه کرد، اما در سال ۲۰۲۳، این شرکت گوشی‌های ریزر ۴۰، ریزر ۴۰ اولترا و موتو G34 5G را در چین رونمایی کرد که در مقایسه با سال‌های گذشته فعالیت کمی محسوب می‌شود. بیشتر بخوانید: چن جین، مدیر کل کسب‌وکار گوشی لنوو چین، در […]

- بازگشت قدرتمند برند قدیمی تلفن همراه با گوشی‌های جدید

در سال ۲۰۲۲، موتورولا چندین گوشی برای چین و بازارهای دیگر عرضه کرد، اما در سال ۲۰۲۳، این شرکت گوشی‌های ریزر ۴۰، ریزر ۴۰ اولترا و موتو G34 5G را در چین رونمایی کرد که در مقایسه با سال‌های گذشته فعالیت کمی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چن جین، مدیر کل کسب‌وکار گوشی لنوو چین، در شبکه‌ی اجتماعی ویبو برنامه‌های این شرکت برای عرضه‌ی محصولات موتورولا در سال ۲۰۲۴ را فاش کرد.

او گفت: «در طول سال، در پاسخ به فرصت‌ها و چالش‌های مهم ناشی از نمایشگرهای تاشو و مدل‌های بزرگ هوش مصنوعی، ما در برنامه‌ریزی برای تولید محصولات خود بازنگری کرده‌ایم.»

گفته می‌شود جدیدترین مدل‌های گوشی موتورولا قرار است طراحی جذاب‌تر و ویژگی‌های هوش مصنوعی بهبودیافته‌ای به خصوص در گوشی‌های سری X به نمایش بگذارند.

گوشی‌های سری S و سری G هم دست‌خوش پیشرفت‌های زیادی خواهند شد. سال ۲۰۲۴ قرار است سالی باشد که موتورولا طیف کاملی از محصولات خود را به‌روزرسانی کند.

احتمالاً گوشی‌های پرچمدار سری X و سری S با برند Edge در بازار جهانی عرضه خواهند شد. فعلاً جزئیاتی از قیمت گوشی موتورولا در سال ۲۰۲۴ در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین