مروری بر بازی‌های پیش رو و برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص می‌کند تیم پرسپولیس حداقل تا اواسط بهمن ماه هیچ مسابقه‌ای در تهران برگزار نخواهد کرد. شاگردان یحیی گل محمدی که در هفته اول مسابقات لیگ برتر در تهران میزبان آلومینیوم اراک بودند طبق برنامه مشخص در اولین دیدار دور برگشت باید به […]

- خداحافظی موقت پرسپولیس با هواداران

مروری بر بازی‌های پیش رو و برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص می‌کند تیم پرسپولیس حداقل تا اواسط بهمن ماه هیچ مسابقه‌ای در تهران برگزار نخواهد کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در هفته اول مسابقات لیگ برتر در تهران میزبان آلومینیوم اراک بودند طبق برنامه مشخص در اولین دیدار دور برگشت باید به اراک بروند و مقابل آلومینیوم در بازی خارج از خانه به میدان بروند. از این رو دیدار امروز پرسپولیس مقابل نساجی در تهران شاید به نوعی مصاف خداحافظی موقت این تیم با هواداران خودش در تهران باشد. چرا که پس از مسابقات دور رفت اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا استارت خورده و مسابقات موقتاً تعطیل خواهد شد.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

یادآور می شود؛ بازی بعدی پرسپولیس در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر نیز روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در رفسنجان و از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی