به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در مورد این خبر گفت: دوم آبان ماه ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان چناران تهران در حال گشت‌زنی بودند که رفتارهای مشکوک ۲ مرد توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در مورد این خبر گفت: دوم آبان ماه ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان چناران تهران در حال گشت‌زنی بودند که رفتارهای مشکوک ۲ مرد توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت آنان تغییر مسیر دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ۲ مرد مذکور به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که این مساله به تعقیب و گریز کوتاه منجر شد و دقایقی بعد این متهمان گریزپا دستگیر شدند.

سرهنگ مافی بیان کرد: در بازرسی بدنی از این ۲ متهم فراری یک عدد سوئیچ خودرو ۲۰۶ پیدا شد و متعاقبا چند خیابان پایین تر نیز یک دستگاه خودروی سواری که پلاک عقب آن جدا شده و متعلق به سارقان بود مشاهده که در بازرسی از آن نیز تعدادی آلات و ادوات سرقت، ۲ دستگاه تلفن همراه و ۲ عدد ساب پایونیر کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و ۱۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع خبر: رکنـا