گل‌گهر ۳ – ۱ سپاهان/ لشکر نصفه و نیمه زردپوشان در سیرجان شکست خورد
گل‌گهر ۳ – ۱ سپاهان/ لشکر نصفه و نیمه زردپوشان در سیرجان شکست خورد

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان به پایان رسید. سپاهان در حالی گام به میدان گذاشت که به دلیل حکم کمیته انضباطی، محرومیت و مصدومیت، تعداد […]

- گل‌گهر ۳ - ۱ سپاهان/ لشکر نصفه و نیمه زردپوشان در سیرجان شکست خورد

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

سپاهان در حالی گام به میدان گذاشت که به دلیل حکم کمیته انضباطی، محرومیت و مصدومیت، تعداد زیادی از نفرات خود را به همراه نداشت. پیام نیازمند، محمد کریمی، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی، احسان پهلوان و رامین رضاییان از جمله غایبان سپاهان در این بازی بودند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، سیدابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان (۸۵- اریک بایناما)، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری (۶۱- علیرضا کوشکی)، روبرتو تورس (۷۳- مهدی ممی‌زاده) و سعید سحرخیزان (۸۵- میشل ته فرده).
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

ترکیب سپاهان اصفهان:

نیما میرزازاد، محمد قربانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی (۳+۹۰- محمدصادق صالحی)، میلاد زکی‌پور، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین نژاد (۳+۹۰- مهدی حسینی)، فرشاد احمدزاده (۳+۹۰- امید نورافکن)، علی احمدی (۶۰- اسماعیل قلی‌زاده)، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر.
سرمربی: ژوزه مورایس

گل‌گهر یک – سپاهان صفر (دقیقه ۱۴: علیرضا علیزاده): ارسال زیبای روبرتو تورس از کرنر سمت چپ زمین را علیزاده با ضربه سر به گوشه دروازه سپاهان و دور از دستان میرزازاد فرستاد.

گل‌گهر دو – سپاهان صفر (دقیقه ۵۲: روبرتو تورس): پاس رو به جلوی بهنام برزای در سمت راست زمین به سعید سحرخیزان رسید که حرکت در عرض او تا پشت محوطه جریمه به روبرتو تورس رسید تا این ستاره اسپانیایی با شوت استثنایی و سرضرب دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کند.

گل‌گهر دو – سپاهان یک (دقیقه ۵۹: شهریار مغانلو): پنالتی به دست آمده برای سپاهان را شهریار مغانلو با فریب محمدرضا اخباری به سمت چپ زد و اختلاف را به حداقل رساند.

گل‌گهر سه – سپاهان یک (دقیقه ۸۸: مسیح زاهدی): ارسال زیبای سید ابوالفضل رزاق‌پور از کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر تماشایی مسیح زاهدی به تور دروازه سپاهان چسبید.

همچنین ارشیا سرشوق بازیکن طلایی‌پوشان به علت دریافت کارت قرمز از داور در دقیقه ۴۷ از زمین مسابقه اخراج شد.

گل گهر با این برد خانگی ۲۲ امتیازی شد تا تیم هفتم جدول باشد. سپاهان نیز با قبول شکست بیرون از خانه در صدرجدول با ۳۱ امتیاز باقی ماند تا امید‌های استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به تیم مورایس بیش از پیش شود.

باشگاه خبرنگاران