استقلال ۷ سال قبل در چنین روزهایی با چالش تقابل مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان سرمربی وقت این تیم مواجه شده بود. تقابلی که حتی نزدیک بود به جدایی رحمتی از جمع آبی‌پوشان هم منجر شود. کاپیتان شماره یک آن زمان استقلال در مصاحبه‌ای اختصاصی با زیرنویس که هفتم دی ماه سال ۹۵ منتشر شد، […]

استقلال ۷ سال قبل در چنین روزهایی با چالش تقابل مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان سرمربی وقت این تیم مواجه شده بود. تقابلی که حتی نزدیک بود به جدایی رحمتی از جمع آبی‌پوشان هم منجر شود.

کاپیتان شماره یک آن زمان استقلال در مصاحبه‌ای اختصاصی با زیرنویس که هفتم دی ماه سال ۹۵ منتشر شد، در واکنش به نیمکت‌نشینی خود مقابل سپاهان به همکار ما گفت: قرار نیست من همیشه فیکس باشم. کادر فنی این‌طور صلاح دانست که نیمکت‌نشین شوم و من هم آن را پذیرفتم و اتفاقا در صدد افزایش روحیه جانشین خودم برآمدم. خیلی‌ها می‌گفتند مهدی رحمتی در استقلال فراتر از یک بازیکن است و اختیارات ویژه‌ای دارد اما حالا همه می‌بینند که من مافیا نیستم و باند هم ندارم.

رحمتی با انتقاد از این‌که خبر نیمکت‌نشینی او در بازی با سپاهان زودتر از حد معمول به گوش رسانه‌ها رسید، تصریح کرد: وقتی یک خبر زودتر به گوش رسانه‌ها می‌رسد معلوم است معنی آن چیست. بیرون بردن اخبار تیم واقعا حرکت ناجوانمردانه‌ای تلقی می‌شود.

زیرنویس‌گردی| حرف‌های تاریخی مهدی رحمتی درباره نیمکت‌نشینی: همه دیدند من مافیا نیستم!

منبع: خبـر ورزشی