به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با اعلام یک فقره سرقت در محله دربند روز ۷ دی ماه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند قرار گرفت. وی با بیان اینکه ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و تحقیقات […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با اعلام یک فقره سرقت در محله دربند روز ۷ دی ماه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند افزود: با تحقیقات صورت گرفته و اظهارت مالک منزل مشخص شد سارقان پس از ورود غیر قانونی به منزل مالباخته طلا و جواهرات مالک را به سرقت برده اند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با توجه به حساسیت های پرونده شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت و طی عملیاتی ضربتی متهمان در حین فرار شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت با شلیک هوایی ماموران زمینگیر شده و خود را تسلیم کردند.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان، تعدادی گردنبند، انگشتر و جواهرات به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف شد که پس از انتقال به کلانتری و اعتراف به جرم خود به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا منتقل شدند.

منبع خبر: رکنـا