لوکادیا بتواند کمک کند، از آمدنش خوشحال می شوم
لوکادیا بتواند کمک کند، از آمدنش خوشحال می شوم

مهاجم پرسپولیس درباره رایزنی باشگاه پرسپولیس با لوکادیا گفت: هر کسی بتواند به تیم کمک کند، بیشتر از همه خوشحال می‌شوم که در تیم حضور داشته باشد.

 

به گزارش زیرنویس، شهاب زاهدی که تک گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در دیدار با نساجی را به ثمر رساند، درباره این برد گفت: خدا را شکر این بازی معوقه را بردیم. شرایط خوبی داشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم تا جایگاه مدنظرمان را در جدول حفظ کنیم. خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم.

او درباره اینکه در جدول گلزنان پنج‌گله شده و چقدر امیدوار است در نیم‌فصل دوم این رتبه را ارتقا بدهد، گفت: با توجه به پستی که دارم اگر عملکردم را بهتر کنم می‌توانم آمار گلزنی‌ام را هم در ادامه لیگ بالاتر ببرم.

زاهدی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است به تیم ملی دعوت شود و در جام ملت‌ها حضور داشته باشد، گفت: تمام تلاشم را در باشگاه انجام می‌دهم و اگر عملکرد خوبی در تیمم داشته باشم فکر می‌کنم شانس بالایی دارم که در تیم ملی حضور داشته باشم.

او در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با لوکادیا گفت: این مسائل به باشگاه مربوط می‌شود. هر کسی که بتواند به تیم کمک کند، من از همه بیشتر خوشحال می‌شوم که در تیم حضور داشته باشد.

زاهدی در پاسخ به این سوال که در نظر داشت چند گل در نیم‌فصل اول به ثمر برساند، گفت: تعداد گلی مدنظرم نبود. همین که تیم در جایگاه خوبی است از عملکرد خودم هم راضی‌ام.

او در واکنش به حضور قرضی در تیم پرسپولیس و وضعیت قراردادش بیان کرد: الان فکر نمی‌کنم زمان مناسبی برای صحبت‌ کردن در مورد این مسائل باشد، چون با باشگاه قرارداد دارم و تمام توانم را برای بهبود عملکردم می‌گذارم.

باشگاه خبرنگاران