به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه روز دوم از مسابقات چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در قم، شاهین بداغی مفرد و محمدرضا رستمی در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم به مبارزه با یکدیگر پرداختند و این دیدار در نهایت با برتری۴ بر ۴ رستمی همراه بود. پس از شکست […]

- پرتاب بطری آب به روی تشک یک معضل جدی برای کشتی ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه روز دوم از مسابقات چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در قم، شاهین بداغی مفرد و محمدرضا رستمی در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم به مبارزه با یکدیگر پرداختند و این دیدار در نهایت با برتری۴ بر ۴ رستمی همراه بود.

پس از شکست بداغی یکی از تماشاگران طرفدار او بطری آب به سمت تشک کشتی پرتاب کرد که تکرار این اتفاق در این مسابقات باعث عصبانیت شدید علی عبدی رییس هیات کشتی قم شد و به دنبال آن عوامل اجرایی و انتظامی برای دستگیری این فرد به روی سکو‌ها رفتند، اما او به سرعت سالن را ترک کرد.

این در حالی است که روز گذشته نیز پرتاب بطری آب به تشک کشتی و اصابت آن به صورت پویا ناصر پور باعث آسیب دیدگی این کشتی گیر از ناحیه چشم شد و او در نهایت به بیمارستان منتقل شد.

امروز صبح نیز پس از شکست ناصر علیزاده مقابل علیرضا مهمدی در فینال وزن ۸۷ کیلوگرم تماشاگران خشمگین مازندرانی در اعتراض به داوری اقدام به پرتاب بطری آب به روی تشک کردند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا