سال ٧۴ بود که ماجرای اختلاس ۴٣٠ میلیون تومانی از شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان تهران در رسانه‌ها جنجال‌ساز شد و دستگاه قضایی برای افشای این کلاهبرداری که در زمانه خود بسیار سنگین بود اقدامات گسترده‌ای را انجام داد.   در این پرونده همه متهمان جرم خود را گردن گرفتند اما در بین آنها یکی از […]

سال ٧۴ بود که ماجرای اختلاس ۴٣٠ میلیون تومانی از شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان تهران در رسانه‌ها جنجال‌ساز شد و دستگاه قضایی برای افشای این کلاهبرداری که در زمانه خود بسیار سنگین بود اقدامات گسترده‌ای را انجام داد.

 

در این پرونده همه متهمان جرم خود را گردن گرفتند اما در بین آنها یکی از متهمان به‌نام «حسنعلی اکبری راد» هیچگاه اتهام دلالی و معاونت خیانت در امانت را قبول نکرد و به دفاع از خود پرداخت.

 

وی گفت: من این اتهام را قبول ندارم، نه با خریدار تبانی کرده‌ام و نه با مالک زمین‌ها، اگر شاکیان ادعایی دارند باید دلیل بیاورند.

 

مردی که در ماجرای جنجالی اختلاس از شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان به زندان افتاده بود پس از ٢٠سال بی‌گناه شناخته شد.

 

این داستان آزادی به سال ١٣٩٣ بازمی‌گردد. سال ٧۴ بود که ماجرای اختلاس ۴٣٠ میلیون تومانی از شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان تهران در رسانه‌ها جنجال‌ساز شد و دستگاه قضایی برای افشای این کلاهبرداری که در زمانه خود بسیار سنگین بود اقدامات گسترده‌ای را انجام داد.

 

خبرفوری

+