به گزارش زیرنویس، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، پنج شنبه در مراسم تجلیل از سربازان نمونه یگان پدافند هوایی شمالغرب اظهار کرد: دوران خدمت مقدس سربازی دوران ارزشمند و حیاتی است که سربازان عزیز از این دوران باید برای پیشرفت ایران و نظام اسلامی استفاده کنند. وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش با […]

به گزارش زیرنویس، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، پنج شنبه در مراسم تجلیل از سربازان نمونه یگان پدافند هوایی شمالغرب اظهار کرد: دوران خدمت مقدس سربازی دوران ارزشمند و حیاتی است که سربازان عزیز از این دوران باید برای پیشرفت ایران و نظام اسلامی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش با بهره گیری از روش‌های نوین و به‌روز، آموزش‌های لازم متناسب با تهدیدات روز را برای کارکنان وظیفه ارائه می‌دهد، گفت: امر مهارت‌آموزی در بالا رفتن ظرفیت روحی، انگیزه و بازدهی فرآیند کاری کارکنان وظیفه تأثیر بسزایی دارد.

عظیمی با بیان اینکه نهضت مهارت آموزی نگاه به دوران سربازی را به کلی تغییر داد، افزود: نیروی پدافند هوایی با استفاده از سربازان در حوزه تخصصی آنها درصد بهره‌وری کارکنان وظیفه را افزایش داده است و این امر باعث نگرش مثبت به دوران سربازی شده که ما تأثیرات آن را به خوبی و آشکارا می‌بینیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب به نقش سربازان در تقویت دفاعی نیروهای مسلح اشاره و خاطرنشان کرد: پدافند ارتش در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد و در صورت لزوم با هرگونه تهاجم و تهدید هوایی مقابله می‌کند.

عظیمی با بیان اینکه روحیه جوانمردی و شجاعت در جوان ایرانی متبلور و متجلی است، بیان داشت: دشمنان با هر ترفندی سعی در نابودی انقلاب و نظام دارند و جوان ایرانی باید با شناسایی توطئه‌ها و نقشه‌های نظام سلطه آنها را از رسیدن به مقاصد خود ناامید کند.

منبع: مـهر