به گزارش زیرنویس به نقل از المنار، در پی رخنه پهپادی از جنوب لبنان به اراضی اشغالی آژیر هشدار در «افن مناحم»، «زرعیت»، «شتولا»، «عکا»، «هکریوت» و «شومیرا» در الجلیل غربی به صدا درآمد. رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ۳ هدف مشکوک در آسمان حومه حیفا در اراضی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المنار، در پی رخنه پهپادی از جنوب لبنان به اراضی اشغالی آژیر هشدار در «افن مناحم»، «زرعیت»، «شتولا»، «عکا»، «هکریوت» و «شومیرا» در الجلیل غربی به صدا درآمد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ۳ هدف مشکوک در آسمان حومه حیفا در اراضی اشغالی فعال شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در پی عبور پهپاد از مرز لبنان سامانه‌های پدافندی در شمال حیفا فعال شده است. وی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی پهپاد نفوذی را رهگیری کرده است.

شهرک‌نشینان صهیونیست نیز اعلام کردند که صدای چندین انفجار را در حیفا و «کریات حاییم» شنیده‌اند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که تنها در نیم ساعت ۳ هشدار درباره نفوذ پهپادی از شمال اراضی اشغالی صادر شده است.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که نیروی هوایی ارتش این رژیم حمله پیش‌دستانه‌ای را در جنوب لبنان علیه زیرساخت‌های حزب‌الله به انجام رسانده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ۴ بار شهرک «رامیه» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند که یک مورد از آن مرکز این شهرک را هدف قرار داده است.

همچنین «خله ورده» در «عیتا الشعب» نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حدفاصل شهرک‌های «حانین» و «دبل» در بخش مرکزی مرزهای جنوبی لبنان را گلوله‌باران کرد.

منبع: مـهر