به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شهاب زاهدی(۳۲) برای پرسپولیس گل زد. لوکاس آلکاراز در نشست […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شهاب زاهدی(۳۲) برای پرسپولیس گل زد.

لوکاس آلکاراز در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس، گفت: به تیم حریف و بازیکنان خودم تبریک می گویم اما از نتیجه راضی نیستم ولی از سبک بازی که انجام دادند و تلاشی که در زمین داشتند راضی هستم.

وی افزود: تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت که همان هم تبدیل به گل شد. در طول بازی یادم نمی‌آید به جز یک صحنه، دروازه‌بان ما واکنشی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: از چند تا بازیکن جوان در این بازی استفاده کردیم. دو جلسه تمرینی، زمان زیادی نیست، به زمان بیشتری نیاز داریم. از فردا تمرینات بیشتری برای به گل رسیدن، انجام می‌دهیم. امروز کار را با هم شروع کردیم، خوشبختانه همان‌طور که شاهد بودیم، پیشرفت داشتیم. از بازی‌های بعد بهتر می‌شویم.

آلکاراز افزود: سام‌دلیری و ترابی از ابتدای بازی حضور داشتند و خوب عمل کردند. بازیکنان جوان دیگری که به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند هم عملکردشان خوب بود. باید بیشتر با این‌ها کار، تمرین و حمایت کنیم تا تبدیل به بازیکنان حرفه‌ای شوند. در ادامه موقعیت‌های بیشتری به آنها می‌دهم. جو بین بازیکنان ما خوب است، بازیکنان باتجربه ما، حرفه‌ای هستند و به جوان‌ها کمک می‌کنند تا پیشرفت کنند.

وی در مورد آشنایی که با فضای فوتبال ایران دارد گفت: با مربی فولاد سال‌ها آشنا هستم و رابطه خوبی داریم. باید با بهترین نتیجه یعنی برد، بازی بعد را به پایان برسانیم تا با روی گشاده به نیم‌فصل برویم. نیاز به تمرین و کار داریم تا شرایط تیم را بهتر کنیم. برگزاری بازی‌های دوستانه را هم مدنظر داریم. مطمئنم نتایج تغییر می‌کند. تا چند روز آینده هم با کار کردن بیشتر با بازیکنان، بهتر می‌فهمیم چه نیازهایی داریم.

وی افزود: عصبانی بودن و ناراحتی بازیکنان ما در نیمه دوم، وقتی تیم در حال باختن است، نکته مثبتی بود. در فوتبال بازیکنان در ظاهر با سیستم عصبی و پاها بازی می‌کنند اما من دوست دارم بازیکنان من با روح خود و با جان و دل در زمین بازی کنند. بازنده به کسی می‌گویند تا برای بردن هیچ کاری نکرده باشد اما بازیکنان من در این بازی تلاش کردند و بازنده نیستند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پایان گفت: سال‌ها در لالیگا مربی‌گری کردم و با تیم خودم در فینال جام‌حذفی حضور داشتم. ۲۷۴ بازی در لالیگا و ۳۵۸ بازی در سوپرلیگ اسپانیا مربی‌گری کردم. در لالیگا به طور مداوم کار کردن، بسیار سخت است. به هواداران قول می‌دهم تا آخرین قطره خون و با تمام توان برای نساجی کار کنم. سخت و مردانه کار می‌کنم و حرفه‌ای خواهم بود.

منبع: مـهر