تیم بارسلونا هنوز در تعطیلات زمستانی به سر می‌برد و ژول کونده از این فرصت استفاده کرد و راهی آفریقا شد. او قبل از توقف در سنگال به دیدار مادربزرگش در بنین رفت. کونده با رسانه‌ها صحبت کرد و وضعیت فعلی غول‌های کاتالونیایی را ارزیابی کرد. «سال گذشته دفاع‌مان مارا قوی‌تر کرده بود و باید […]

- نظر ستاره بارسلونا در مورد هم‌تیمی جوانش: او بسیار انفجاری است

تیم بارسلونا هنوز در تعطیلات زمستانی به سر می‌برد و ژول کونده از این فرصت استفاده کرد و راهی آفریقا شد. او قبل از توقف در سنگال به دیدار مادربزرگش در بنین رفت. کونده با رسانه‌ها صحبت کرد و وضعیت فعلی غول‌های کاتالونیایی را ارزیابی کرد.

«سال گذشته دفاع‌مان مارا قوی‌تر کرده بود و باید باز هم خوب دفاع کنیم و با هم تلاش کنیم. فکر می‌کنم تیم از این موضوع آگاه است. این استراحت برای ما خوب بوده است. ما اعتماد به نفس و خوش‌بینی زیادی داریم و به تلاش ادامه خواهیم داد تا در نیمه دوم فصل بهتر عمل کنیم و بتوانیم عناوین قهرمانی را کسب کنیم.»

از کونده در مورد هم‌تیمی جوانش میکائیل فایه که اهل سنگال است سوال شد. این بازیکن ۲۵ ساله از هم‌تیمی نوجوان خود که از زمان پیوستن به این باشگاه در تابستان، روسای بارسلونا را تحت تاثیر قرار داده، بسیار تمجید کرد. «من این فرصت را داشتم که در پیش‌فصل با او آشنا شوم. فکر می‌کنم بسیار با استعداد است، بسیار بسیار انفجاری، بسیار پویا، بسیار تهاجمی، و بازی با توپش خوب است. پای چپ خوبی دارد.»

بارسلونا در ۴ ژانویه به عنوان اولین بازی بعد از تعطیلات زمستانی به مصاف لاس پالماس خواهد رفت و کونده امیدوار است که بتواند به بارسلونا در تغییر اوضاع کمک کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی