گل‌محمدی با اسم بردن از این بازیکن به دردسر افتاد؛ از ترک شبانه تهران تا موضع‌گیری سیاسی
گل‌محمدی با اسم بردن از این بازیکن به دردسر افتاد؛ از ترک شبانه تهران تا موضع‌گیری سیاسی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در پایان دیدار روز گذشته پرسپولیس و نساجی که به پیروزی یک بر صفر سرخپوشان انجامید، رضا درویش و یحیی گل محمدی از احتمال بازگشت یورگن لوکادیا بازیکن جنجالی و سابق تیم شان به ایران خبر و با آن صحبت ها علاقه خود به این اتفاق را نشان دادند. مدیرعامل پرسپولیس […]

- گل‌محمدی با اسم بردن از این بازیکن به دردسر افتاد؛ از ترک شبانه تهران تا موضع‌گیری سیاسی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در پایان دیدار روز گذشته پرسپولیس و نساجی که به پیروزی یک بر صفر سرخپوشان انجامید، رضا درویش و یحیی گل محمدی از احتمال بازگشت یورگن لوکادیا بازیکن جنجالی و سابق تیم شان به ایران خبر و با آن صحبت ها علاقه خود به این اتفاق را نشان دادند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب لوکادیا گفت: ما به او اعلام کردیم که می‌توانیم مذاکره کنیم اما او هنوز اظهار نظری نکرده است. آقای گل‌محمدی هم گفت اگر شرایط پرسپولیس را بپذیرد، می‌توانیم در خدمتش باشیم.

گل محمدی نیز در مورد بازگشت لوکادیا به پرسپولیس گفت: صحبت خاصی صورت نگرفته و تماسی نداشته‌ایم و مسائل مطرح‌شده مربوط به فضای مجازی است. مشخصا او را می‌خواهیم و نمی‌دانم شرایط قراردادی او چگونه است. پرسپولیس می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد و با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول حضورش داشت بیشتر از پرسپولیس حضور او در این تیم به نفع خودش است.

همین صحبت ها در حالیکه هنوز خود بازیکن مورد نظر پیرامون آمدن یا نیامدن به ایران واکنشی نشان نداده است، مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس را با هجمه هایی روبرو کرد و در فضای مجازی برخی – البته نه طرفداران پرسپولیس بلکه بیشتر هواداران دیگر تیم ها – با یادآوری صحبت های جنجالی لوکادیا پس از ترک ناگهانی تهران موضوع بازگشت وی را زیر سوال بردند.

حالا باید دید با ایجاد این فضا آیا مدیران و سرمربی پرسپولیس همچنان پیگری این ماجرا خواهند بود و با توجه به موضع گیری های سیاسی این بازیکن علیه کشورمان اساسا بخش های دیگر مجوز این کار را به آنها خواهند داد؟

لازم به ذکر است که لوکادیای هلندی بعد از رفتن از ایران در مصاحبه ای عجیب به انتقاداتی تند از شرایط اجتماعی و سیاسی ایران پرداخته و تلاش زیادی برای سیاه نمایی از خود نشان داده بود.

 همسر لوکادیا هم اخیرا در صفحه خودش عکسی از فرزندشان را با پیراهن پرسپولیس استوری کرده و نوشته است: «به زودی شما را خواهیم دید!» او نام پرسپولیس را در پایان این جمله نوشته است.

منبع: اطلاعات انلاین