همه از شرایط جدول و لیگ خبر داریم. با بازگشت امتیازات سپاهان و با توجه به دیدارهای معوقه فاصله این تیم در صدر می‌توانست با استقلال و پرسپولیس بیشتر شود و این یعنی حساسیت رقابت در ادامه مسیر لیگ کمتر می‌شد. قبل از بازگشت امتیازات در هفته چهاردهم اتفاقات جالبی افتاد. استقلال مقابل گل گهر […]

- کریسمس و بهترین هفته عمر مسیح/ مدافع محبوب پرسپولیسی‌ها به مدعی دوم هم گل زد!

همه از شرایط جدول و لیگ خبر داریم. با بازگشت امتیازات سپاهان و با توجه به دیدارهای معوقه فاصله این تیم در صدر می‌توانست با استقلال و پرسپولیس بیشتر شود و این یعنی حساسیت رقابت در ادامه مسیر لیگ کمتر می‌شد.

قبل از بازگشت امتیازات در هفته چهاردهم اتفاقات جالبی افتاد. استقلال مقابل گل گهر به تساوی رسید و سپاهان به آلومینیوم در خانه باخت تا پرسپولیس ببرد و کورس آن بالا گرمتر شود.

و حالا ببینید در دو بازی معوقه از هفته ششم و یازدهم دو نتیجه چطور به گرمتر شدن کورس مدعیان در بالای جدول کمک کرد. سپاهان بازی معوقه برابر گل گهر را در سیرجان باخت و پرسپولیس نساجی را برد، حالا هر سه مدعی تنها بازی هفته پانزدهم را پیش رو دارند و اختلاف آنها در صدر جدول تنها ۲ امتیاز است!

همین دلایل باعث بود تا هواداران پرسپولیس حسابی از عملکرد گل گهر راضی باشند اما کارشناسان فوتبال به چیز دیگری در دو بازی اخیر گل گهر نگاه کردند. به درخشش یک مدافع که علاوه بر انجام وظایف پست خود و موفقیت در برابر قوی‌ترین مهاجمان لیگ در گلزنی هم درخشید.

مسیح زاهدی در هفته چهاردهم یعنی بازی یکشنبه سوم دی ماه در همین ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان و در دقیقه بیستم با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد و آن بازی در نهایت ۱-۱ مساوی شد، اتفاقات بعدی را هم که گفتیم.

پنجشنبه همان هفته یعنی هفتم دی ماه در بازی گل گهر در همان ورزشگاه برابر دیگر مدعی یعنی سپاهان، دوباره مسیح زاهدی جلو آمد و دوباره با یک ضربه سرگل زد تا این بار گل گهر ۳-۱ پیروز شود.

البته اینجا پیام نیازمند درون دروازه نبود وگرنه مسیح زاهدی به دو گلر ملی‌پوش گل زده بود! به تیم‌های اول و دوم جدول که هر دو مدافعانی نامدار در ترکیب دارند، هر دو با ضربه سر!

اما زاهدی در دفاع نیز در هر دو بازی نمره قبولی گرفت. در بازی برابر استقلال «مهرداد محمدی» و «آرمان رمضانی» مقابل او بودند و در بازی با سپاهان زوج مخوف «شهریار مغانلو» و «عیسی آل‌کثیر» که همگی مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی و آقای گلی هستند!

مسیح زاهدی بی‌تردید بهترین هفته عمرش را سپری کرد.

منبع: خبـر ورزشی