به گزارش زیرنویس، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیامی شهادت سرهنگ دوم «شهریار بابایی» از کارکنان فداکار پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» شهادت […]

به گزارش زیرنویس، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیامی شهادت سرهنگ دوم «شهریار بابایی» از کارکنان فداکار پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

شهادت یکی از بهترین و غیرتمندترین کارکنان انتظامی استان که در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ رقم خورد موجب تألم، تأسف و اندوه بی پایان همه همکاران وی در کرمانشاه و سراسر کشور و همچنین مردم قدرشناس ایران اسلامی شد.

شهید «شهریار بابایی» یکی از خوشنام ترین و نجیب‌ترین کارکنان پلیس کرمانشاه بود که دلاورانه در مأموریت‌های مختلف حضور پیدا می‌کرد و همین حضور غیرتمندانه اش به کابوسی برای قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده بود.

شعار تا پای جان برای مردم؛ امروز توسط غیورترین فرزندان این سرزمین در انتظامی جمهوری اسلامی به واقعیت تبدیل شده است و امروز سرهنگ بابایی با پوشیدن لباس پرافتخار شهادت این شعار را به زیبایی معنا کرد تا بار دیگر ثابت شود همه کارکنان پلیس سرافراز برای تأمین آسایش و امنیت مردم دلاورانه تلاش می‌کنند.

بی تردید شهادت مظلومانه و در عین حال پرافتخار یکی از بهترین کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نه تنها ذره‌ای از انگیزه دیگر همرزمان و همکاران وی برای مقابله با مجرمان و سوداگران مرگ نمی‌کاهد بلکه آنان را برای خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم وفادار و قدرشناس کرمانشاه و ایران اسلامی مصمم‌تر خواهد کرد.

در این روزها و ماه‌ها که هر از گاهی خبر شهادت و آسمانی شدن فرزندان غیرتمند ایران اسلامی در لباس مقدس پلیس منتشر می‌شود، به نمایندگی از همه کارکنان انتظامی استان کرمانشاه از دستگاه محترم قضائی تقاضا دارم در اسرع وقت نسبت به محاکمه عاملان شهادت سرهنگ بابایی اقدام نمایند تا مجازات آنها هم درس عبرتی برای سایر سوداگران مرگ باشد و هم التیامی باشد بر زخم دل کارکنان پلیس که سوگوار یکی از فداکارترین همکاران خود هستند.

در بخش پایانی پیام سردار حاجیان آمده است: اینجانب بار دیگر شهادت غریبانه و مظلومانه همکار عزیز و افسر شجاع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرهنگ «شهریار بابایی» را به رهبر معظم انقلاب، خانواده آن عزیز سفر کرده به عرش، همکاران و عموم مردم متدین و انقلابی کرمانشاه و ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه احدیت مسئلت دارم.

منبع: مـهر