رای کمیته استیناف درخصوص بازگرداندن امتیازهای کسر شده باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس با حاشیه‌های بسیاری در چند روز اخیر همراه شده است و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به این موضوع انتقادهایی داشته‌اند. اما سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش واکنش متفاوتی به این رای نشان داد و نوشت: […]

رای کمیته استیناف درخصوص بازگرداندن امتیازهای کسر شده باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس با حاشیه‌های بسیاری در چند روز اخیر همراه شده است و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به این موضوع انتقادهایی داشته‌اند.

اما سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش واکنش متفاوتی به این رای نشان داد و نوشت: «۴ امتیاز به ناحق گرفتیدو بلافاصله ۶ امتیاز به حق دادید اینه چوب خدا که بدجور صدا نداره ولی در عمل بهترین حسابرسه… اون یکی هم که از کسر امتیاز فرار کرد از محاسبه خدا در امان نخواهد بود چون حق پایمال شدنی نیست».

حیدری با این پیام به کسر امتیاز پرسپولیس قبل از آخرین رای کمیته استیناف واکنش نشان داد ضمن اینکه به ماجرای حاشیه‌ساز جعل باشگاه استقلال کنایه زده است.

گفتنی است که تیم استقلال پس از رای کمیته استیناف صدر جدول را از دست داد و سپاهان با محرومیت‌هایی که در دو هفته اخیر داشت دو شکست را متحمل شد و تیم پرسپولیس که شرایط خوبی در جدول نداشت از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد و خود را به جمع مدعیان اضافه کرد.

کنایه یکی پرسپولیسی به استقلال؛ ۴ امتیاز به ناحق گرفتید و ۶ امتیاز به حق دادید/ چوب خدا بدجور صدا نداره!

منبع: خبـر ورزشی