پرسپولیس در تابستان و پاییز سال ۱۳۹۷ روزهای بسیار عجیب و البته سختی را سپری می‌کرد. این تیم به خاطر تنبیه انضباطی از جذب بازیکنان جدید محروم شده بود و علاوه بر آن، مصدومان فراوانی را هم داشت ولی همه نفرات دست به دست هم دادند و در کنار برانکو ایوانکوویچ حتی تا فینال لیگ […]

پرسپولیس در تابستان و پاییز سال ۱۳۹۷ روزهای بسیار عجیب و البته سختی را سپری می‌کرد. این تیم به خاطر تنبیه انضباطی از جذب بازیکنان جدید محروم شده بود و علاوه بر آن، مصدومان فراوانی را هم داشت ولی همه نفرات دست به دست هم دادند و در کنار برانکو ایوانکوویچ حتی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفتند.

در تعطیلات نیم‌فصل لیگ هجدهم، سیدجلال حسینی کاپیتان وقت پرسپولیس و یکی از مربیان کنونی این تیم، روز هشتم دی ماه سال ۱۳۹۷ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس ضمن اشاره به صدرنشینی سپاهان در نیم‌فصل اول و بحث‌ها و بیانیه‌هایی که در پاییز سال ۹۷ به راه افتاده بود، از این وضعیت انتقاد کرد و گفت: ما هم بلدیم بیانیه بدهیم و حرف‌های غیرمنطقی بزنیم. این‌همه می‌گفتند که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود ولی حالا کدام تیم قهرمان نیم‌فصل شده است؟ چرا  یک تیم خاص وجود دارد که  هیچ برخوردی با آن نمی‌شود؟ پرسپولیس در این فصل سختی‌های زیادی را متحمل شده و مصدومان فراوانی هم تا اینجای کار داشته‌ایم. خود من در مقطعی می‌ترسیدم که مصدوم شوم اما با این وجود تلاش کردیم تا دل هواداران شاد شود به همین خاطر اصلا نمی‌خواهم در مورد تیم ما حرف‌های نسنجیده گفته شود.

جلال حسینی در ادامه با اشاره به مصاحبه مهدی رحمتی کاپیتان وقت استقلال که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده بود، تصریح کرد: من با مهدی رفاقت فراوان و رفت و آمد خانوادگی دارم. دوستانه به خودش هم گفتم نباید این حرف‌ها را می‌زد. امیدوارم بازیکنان استقلال دیگر علیه پرسپولیس مصاحبه نکنند.

زیرنویس‌گردی| جلال حسینی: پرسپولیس هم بلد است حرف‌های غیرمنطقی بزند/ ببینید کدام تیم قهرمان نیم‌فصل شده!

منبع: خبـر ورزشی