اخبار ضدونقیض درباره لغو دیدار سوپرجام ترکیه در ریاض به‌دلیل مناقشات سیاسی
اخبار ضدونقیض درباره لغو دیدار سوپرجام ترکیه در ریاض به‌دلیل مناقشات سیاسی

فدراسیون فوتبال ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیدار سوپرجام با اهتزاز پرچم ترکیه، برگزاری مراسم گرامیداشت یکصدومین سالروز تاسیس جمهوری ترکیه، یک دقیقه سکوت به احترام شهدا و همچنین اجرای سرود ملی ما توسط نورم اندر، (هنرمند ترکیه‌ای) برگزار خواهد شد. خواهشمند است به اخبار کذب درباره این مساله توجه نکنید. پیش از این، رسانه‌ها […]

- اخبار ضدونقیض درباره لغو دیدار سوپرجام ترکیه در ریاض به‌دلیل مناقشات سیاسی

فدراسیون فوتبال ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیدار سوپرجام با اهتزاز پرچم ترکیه، برگزاری مراسم گرامیداشت یکصدومین سالروز تاسیس جمهوری ترکیه، یک دقیقه سکوت به احترام شهدا و همچنین اجرای سرود ملی ما توسط نورم اندر، (هنرمند ترکیه‌ای) برگزار خواهد شد. خواهشمند است به اخبار کذب درباره این مساله توجه نکنید.

پیش از این، رسانه‌ها مدعی شده بودند که مقامات سعودی با پخش سرود ملی ترکیه، اهتزاز پوستر آتاتورک و همچنین بنر «صلح در خانه، صلح در جهان» و همچنین پوشیدن تیشرت‌هایی با نام (مصطفی کمال) آتاتورک – بنیانگذار جمهوری ترکیه- مخالفت کرده و اجازه این اقدام را نخواهند داد.

گالاتاسرای، مدافع عنوان قهرمانی سوپرلیگ ترکیه در دیدار سوپرجام و فنرباغچه، قهرمان جام حذفی ترکیه طبق برنامه قبلی باید از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌رفتند. این دیدار قرار است در ورزشگاه الاول پارک (ورزشگاه دانشگاه ملک سعود) برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران