به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در شرایطی که بحث اشتباهات داوری و البته بی‌توجهی به موضوع دریافتی آن‌ها طی سالیان اخیر داغ بوده است، به نظر می‌رسد این مسئله در لیگ‌های پایه به شکلی عجیب‌تر دنبال می‌شود. محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس که طی دومین سال حضورش در این سمت توانسته شرایط […]

- تصویر عجیب محسن خلیلی از داوران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در شرایطی که بحث اشتباهات داوری و البته بی‌توجهی به موضوع دریافتی آن‌ها طی سالیان اخیر داغ بوده است، به نظر می‌رسد این مسئله در لیگ‌های پایه به شکلی عجیب‌تر دنبال می‌شود.

محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس که طی دومین سال حضورش در این سمت توانسته شرایط خوبی را برای پایه‌ها شکل داده و بازیکنان زیادی را راهی تیم اصلی کرده است، اکنون با انتقاد جالبی به بحث بی‌توجهی به این رده پرداخته است.

مهاجم اسبق پرسپولیس با انتشار تصویری از داوری در رده پایه‌های فوتبال ایران که به نظر می‌رسد مربوط به یکی از دیدار‌های این تیم بوده، به متفاوت بودن پیراهن هر کدام از آن‌ها طی این دیدار اشاره کرده است.

بار‌ها مشاهده شده که داوران برای حضور بازیکنان در زمین طبق قوانین، تصمیمات بعضا سخت‌گیرانه‌ای هم لحاظ کرده و نسبت به پوشش زیر پیراهن و همچنین تفاوت احتمالی آن، اقدام کرده‌اند. با این حال در تصویری که اکنون محسن خلیلی منتشر کرده هر کدوم از اعضای داوری این بازی با نوع متفاوت پیراهن، تبلیغ و برند آماده قضاوت بازی شده‌اند که در نوع خود عجیب و باورنکردنی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا