امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص مسائل پیش آمده نسبت به بحث اشتغالزایی خودش اظهار کرد: وقتی اتفاقی بزرگ رخ می‌دهد نیاز به حمایت داریم چرا که ما خیلی زحمت کشیدیم و تنها توقعمان این است که به اندازه این کار بزرگ […]

- در المپیک اتفاق بزرگی را رقم می‌زنم

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص مسائل پیش آمده نسبت به بحث اشتغالزایی خودش اظهار کرد: وقتی اتفاقی بزرگ رخ می‌دهد نیاز به حمایت داریم چرا که ما خیلی زحمت کشیدیم و تنها توقعمان این است که به اندازه این کار بزرگ از ما حمایت شود. در مورد بحث اشتغال من چند سالی است که آقای احسانی مهر مانند همیشه به بنده لطف داشتند که کار‌های مربوط به بحث بیمه و اشتغال من را انجام می‌دهند. از این بابت از او کمال قدردانی و تشکر را دارم که در همه زمینه‌ها مانند پدری دلسوز من را زیر چتر حمایتی خود قرار می‌دهد. البته مسأله مهمتر اینکه شخص مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هم به جد دیگر این مسأله بنده هستند و این موضوع من را امیدوارتر می‌کند تا با انگیزه بالاتری تنها به موفقیت در مسابقات پیش رو فکرم را مشغول کنم.

وی در خصوص دغدغه اش قبل از المپیک پاریس گفت: من الان خیلی برایم مهم است، چون در سال المپیک دغدغه‌ها بیشتر است. تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین اتفاق را رقم بزنم و حمایت‌ها نیز الان خوب است و شرایط خوب پیش می‌رود. دغدغه خاصی ندارم و می‌دانم که اتفاق بزرگ با تلاشم رقم می‌خورد و اگر شرایط بهتر باشد می‌توانم در المپیک اتفاق بزرگی را رقم بزنم. من تلاشم را نسبت به گذشته بیشتر کردم و باور دارم که می‌توانم اتفاق بزرگ را رقم بزنم.

ستاره تنیس روی میز ایران در خصوص شروع فصل جدید لیگ برتر این رشته ورزشی عنوان کرد: خوشبختانه چند روزی است فصل جاری لیگمان شروع شده و من نیز در تیم فراسنج حضور دارم و امیدوارم امسال نیز بهترین نتایج بگیریم. مسأله‌ای که است اینکه جناب احسانی مهر چند سالی با حمایت‌های معنوی و مادی خودشان شرایط را برای ما به شکلی فراهم کرده‌اند که تنها و بدون هیچ گونه موضوعی تنها می‌کوشیم تا با عملکردی قابل تحسین گوشه‌ای از ذرات محبت او را جبران نماییم. خود من مایه خرسندی و مباهات است که این افتخار بار دیگر نصیبم شده تا بتوانم همراه با سایر هم تیمی هایم به جنگ تیم‌هایی دیگر برویم تا به قهرمانی لیگ دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا