در بازی با نساجی میلاد سرلک به دلیل سرماخوردگی در ترکیب اصلی قرار نگرفت و به جای او سینا اسدبیگی بازی کرد. هافبک جوان سرخ‌پوشان که در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفته، در دقایق پایانی بازی مقابل شمس آذر به زمین آمد و در همان دقایق اندکی که بازی کرد نمایش قابل قبولی […]

- یحیی بازی بدون بازیکن موردعلاقه‌اش را تمرین کرد/ جانشین ستاره پرسپولیس درخشید!

در بازی با نساجی میلاد سرلک به دلیل سرماخوردگی در ترکیب اصلی قرار نگرفت و به جای او سینا اسدبیگی بازی کرد. هافبک جوان سرخ‌پوشان که در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفته، در دقایق پایانی بازی مقابل شمس آذر به زمین آمد و در همان دقایق اندکی که بازی کرد نمایش قابل قبولی داشت و درخشید. اسدبیگی در بازی مقابل نساجی جانشین سرلک شد و ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد. سینا در این بازی هم درخشید و نمایش کم‌اشتباهی داشت. اتفاقی که باعث شد تا یحیی گل‌محمدی از عملکرد این بازیکن رضایت داشته باشد.

سرلک در نیم‌فصل سرباز خواهد شد و به‌نوعی پرسپولیس بازی بدون ستاره محبوب گل‌محمدی را در دیدار با نساجی تمرین کرد. یحیی باید خودش را برای بازی بدون هافبک همیشه‌فیکس خود آماده کند و با توجه به عملکرد خوب اسدبیگی در دو بازی اخیر، گل‌محمدی باز هم می‌تواند به این هافبک جوان اعتماد کند و در بازی‌های آینده هم از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.

منبع: خبـر ورزشی