بیست و پنجمین برد سلتیکس/ دنور به رده سوم کنفرانس غرب سقوط کرد
بیست و پنجمین برد سلتیکس/ دنور به رده سوم کنفرانس غرب سقوط کرد

در ادامه دیدار‌های امروز بسکتبال NBA بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۰_۱۱۸تورنتو رپترز را شکست داد و به بیست و پنجمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی جیلن براون فوروارد بوستون با کسب سی و یک امتیاز، ده ریباند و شش پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود. میلواکی باکس از همین کنفرانس […]

- بیست و پنجمین برد سلتیکس/ دنور به رده سوم کنفرانس غرب سقوط کرد

در ادامه دیدار‌های امروز بسکتبال NBA بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۰_۱۱۸تورنتو رپترز را شکست داد و به بیست و پنجمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی جیلن براون فوروارد بوستون با کسب سی و یک امتیاز، ده ریباند و شش پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

میلواکی باکس از همین کنفرانس ۱۱۹_۱۱۱ از سد کلیولند کاوالیرز گذشت و ضمن ثبت بیست و چهارمین برد خود در این فصل جایگاهش در رده دوم جدول شرق را مستحکم‌تر کرد.

اوکلاهاما ساندر ۱۱۹_۹۳ دنور ناگتس را شکست داد و جایگاه این تیم را در رده سوم جدول غرب گرفت. شای الکساندر گارد اوکلاهاما با کسب چهل امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد؛ و فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۳۱_۱۲۷ هیوستون راکتس را برد. تایرس مکسی گارد فیلادلفیا با ۴۲ امتیاز ستاره این دیدار بود.

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:

واشنگتن ویزاردز ۱۱۰_۱۰۴ بروکلین نتس
اورلاندو مجیک ۱۱۷_۱۰۸ نیویورک نیکس
آتلانتا هاوکس ۱۱۰_۱۱۷ ساکرامنتو کینگز
فنیکس سانز ۱۳۳_۱۱۹شارلوت هورنتس
پورتلند تریل بلیزرز ۱۳۴_۱۲۸ سن آنتونیو اسپرز
لس آنجس کلیپرز ۱۱۷_۱۰۶ ممفیس گریزلیز

این رقابت‌ها امشب و بامداد فردا با برگزاری هفت دیدار ادامه خواهد یافت. دذ جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون سلتیکس، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا تیمبرولوز، اوکلهاما و دنور ازکنفرانس غرب در رده اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران