استقلال و پرسپولیس روی دست دولت ماند
استقلال و پرسپولیس روی دست دولت ماند

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل نبود متقاضی، عرضه بلوک‌ ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز ۱۲ دی‌ماه، انجام نمی‌شود. در اطلاعیه فرابورس آمده است: عطف به نامه شماره ۲۲۵۶۷ مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۵ سازمان خصوصی سازی و اطلاعیه شماره ۶۰۱۹/الف/۰۲ مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۲۲ این شرکت، تا تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۳ تقاضایی برای بررسی صلاحیت […]

سارمان خصوصی سازی .استقلال .پرسپولیس - استقلال و پرسپولیس روی دست دولت ماند

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل نبود متقاضی، عرضه بلوک‌ ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز ۱۲ دی‌ماه، انجام نمی‌شود.

در اطلاعیه فرابورس آمده است: عطف به نامه شماره ۲۲۵۶۷ مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۵ سازمان خصوصی سازی و اطلاعیه شماره ۶۰۱۹/الف/۰۲ مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۲۲ این شرکت، تا تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۳ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی سازی واصل نشده است. لذا عرضه موضوع اطلاعیه مذکور در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۲ دارای موضوعیت نخواهد بود.

بنابراین با توجه به این اطلاعیه، عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی لغو و به تاریخ ۲۶ دی موکول شد.

گفتنی است که سازمان خصوصی سازی چندی پیش با صدور اطلاعیه‌ای ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد، تعیین کرده بود.

همچنین ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ۱۸.۵۰۲.۷۲۱.۶۱۳.۰۰۰ ریال، معادل ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۳۶۲ ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

در همین حال، گمانه زنی هایی درباره این که پتروشیمی خلیج فارس و شرکت شستا از سوی دولت مامور خرید سهام استقلال و پرسپولیس شده اند، مطرح شده است.

منبع: اطلاعات انلاین