طلای المپیک هدف اصلی نابغه تنیس جهان
طلای المپیک هدف اصلی نابغه تنیس جهان

به گزارش زیرنویس، سال ۲۰۲۴ برای کارلوس آلکاراز با رویدادهای متفاوت همراه خواهد بود و مرد شماره ۲ جهان برنامه‌های خود را برای سال جدید مشخص کرده است.  این بازیکن اسپانیایی به نتایج خوب در سال ۲۰۲۴ امیدوار است. وی پس از شکست نواک جوکوویچ در ریاض، باید در مورد دستیابی به چیزهای بزرگ کاملاً […]

به گزارش زیرنویس، سال ۲۰۲۴ برای کارلوس آلکاراز با رویدادهای متفاوت همراه خواهد بود و مرد شماره ۲ جهان برنامه‌های خود را برای سال جدید مشخص کرده است. 

این بازیکن اسپانیایی به نتایج خوب در سال ۲۰۲۴ امیدوار است. وی پس از شکست نواک جوکوویچ در ریاض، باید در مورد دستیابی به چیزهای بزرگ کاملاً مطمئن باشد. 

سال ۲۰۲۳ سال بسیار خوبی برای او بود اما اشتهای آلکاراز برای فصل آینده بیشتر است چرا که او روی چند چیز متمرکز شده که مهمترین هدف برای این تنیسور اسپانیایی قهرمانی یک گرنداسلم نیست بلکه در واقع المپیک پاریس است.

او اخیرا درباره اهداف خود صحبت و اعلام کرده که هدف اصلی او کسب طلای المپیک و همچنین یک گرنداسلم است اما اگر مجبور شود از بین این دو تنها یکی را انتخاب کند، مدال طلای المپیک خواهد بود.

برنامه آلکاراز این است ابتدا در رولان گاروس و سپس در المپیک پاریس شرکت کند. او در تلاش است هم انفرادی و هم دوبل (احتمالا با رافائل نادال) در المپیک پاریس وارد رقابت شود. 

پایان پیام/





منبع: فارس