پیام ویژه تیم ملی به خداداد عزیزی: برگرد!
پیام ویژه تیم ملی به خداداد عزیزی: برگرد!

ورزش سه نوشت: جدایی ناگهانی خداداد عزیزی از کادرفنی تیم ملی یکی از اتفاقات غیرمنتظره حول تیم ایران قبل از جام ملت‌های آسیا بود. خداداد که ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد، بدون آنکه توضیح خاصی بدهد تصمیم به کناره‌گیری از کادرفنی تیم ملی گرفت. در چنین شرایطی هومن افاضلی مشاور فنی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی […]

تیم ملی فوتبال .خداداد عزیزی - پیام ویژه تیم ملی به خداداد عزیزی: برگرد!

ورزش سه نوشت: جدایی ناگهانی خداداد عزیزی از کادرفنی تیم ملی یکی از اتفاقات غیرمنتظره حول تیم ایران قبل از جام ملت‌های آسیا بود. خداداد که ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد، بدون آنکه توضیح خاصی بدهد تصمیم به کناره‌گیری از کادرفنی تیم ملی گرفت.

در چنین شرایطی هومن افاضلی مشاور فنی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران خواهان بازگشت خداداد عزیزی است. او در این‌باره گفت: «امیدوارم آقای عزیزی به تیم ملی برگردد. او ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد و در جلسات فنی هم نظراتش را صریح می‌گوید. در این مدت چندبار شخصا با ایشان تلفنی صحبت کردم و واقعا حیف است که او کنار تیم ملی نباشد.»

او ادامه داد: «آقاخداداد گلایه‌هایی دارند و یک‌سری مسائل شخصی هم هست که خودش ترجیح داد راجع به این موضوعات صحبتی نکند. به هر حال قبل از تورنمنت است و نمی‌خواست حاشیه‌ای ایجاد شود. ما هم به حد بسنده می‌کنیم.»

افاضلی در پایان افزود: «با همه این‌ها از طرف بچه‌های تیم ملی و اعضای کادرفنی به او می‌گویم که آقاخداداد دلمان برایت تنگ شده و امیدواریم زودتر به تیم ملی برگردی.»

منبع: اطلاعات انلاین