مدافع برزیلی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما در ابتدای فصل به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی باشگاه قرارداد خود را فسخ و به فیفا شکایت کرد که فیفا در بررسی این شکایت حق را به بازیکن استقلال داد و باشگاه را ملزم به پرداخت دستمزد این بازیکن کرد. در مذاکرات صورت […]

استقلال .فوتبال - ۳ یار قدیمی به استقلال برمی‌گردند/ ۲ خارجی و یک ایرانی به زودی در اردوی آبی‌ها

مدافع برزیلی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما در ابتدای فصل به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی باشگاه قرارداد خود را فسخ و به فیفا شکایت کرد که فیفا در بررسی این شکایت حق را به بازیکن استقلال داد و باشگاه را ملزم به پرداخت دستمزد این بازیکن کرد. در مذاکرات صورت گرفته قرار است سیلوا به اردوی تیم آبی برگردد و دستمزد باقی مانده از فصل گذشته و این فصل را دریافت کند.

بعد از استقلالی شدن سیلوا حالا دو بازیکن از فصل گذشته هم در دسترس استقلال قرار گرفته‌اند. رضا میرزایی که در فصل گذشته رباط پاره کرد و اکنون با گذشت ۶ ماه برای بازگشت به میدان آمده شده است و دیگر عارف غلامی که فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی استقلال بوده است. او همانند سیلوا و رضا میرزایی در دور رفت برای تیمی بازی نکرده است و از آنجایی که قرارداد جدید امضا نکرده می‌تواند به راحتی در اردوی تیم آبی حاضر شوند.

استقلالی شدن دوباره رضا میرزایی و عارف غلامی منوط به تایید از سوی جواد نکونام است. سرمربی تیم استقلال پیش‌تر گفته بود تیمش برای دور برگشت بازی‌ها دست کم نیاز به ۵ بازیکن جدید دارد.

منبع: خبـر ورزشی